trra Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Noen som har brukt lasteholder fra biltema? Tenker på denne Er kvaliteten ok ,eller er det like greit å kjøpe dyrere? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 hadde et par sånne fra biltema før montert på en opel omega a.. funka OK, litt raklete i låsen, men de finka til sitt bruk.. mener lastekapasitet var på 80-100Kg brukte de for å frakt noen lister og plank Lenke til kommentar
joka Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 dårlig kvalitet.. lar du stå på i et år, så må de fjernes med vinkelsliper.. skruene ruster fast. 4 forskjellige nøkler !! jeg monterte sykkelholder på mine i sommer.. firkantrøret ble flatklemt.. pluss: billig, helt greit for lette ting.. Lenke til kommentar
Rekorden Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 dårlig kvalitet..lar du stå på i et år, så må de fjernes med vinkelsliper.. skruene ruster fast. 4 forskjellige nøkler !! jeg monterte sykkelholder på mine i sommer.. firkantrøret ble flatklemt.. pluss: billig, helt greit for lette ting.. Kjøpte disse for noen år siden. Mye arbeid å montere og demontere, så de ble solgt til en kollega ganske kjapt. Tror han har hatt de påmontert i 2 år snart. Se heller om du finner noen som er kjappe å montere/demontere på bil. Jeg kommer iallefall ikke til å kjøpe disse flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå