Nickkk Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Som vi alle vet er jo det å drikke seg drita noe av det mest nedbrytende som er kombinert med trening (ikke trene og drikke sammtidig seff, men samme uken f.eks), som jeg har hørt og som er ganske så selv forklarende er vell det at øl generelt er jo selvtortur mot muskelbygging, men det jeg tenkte på var om du absolutt "må" drikke for å si det sånn hva er det minst nedbrytende å drikke på og forsatt er drikkendes ? Ren vodka uten blandevann, eller blandet med lettbrus f.eks? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Siden det er alkoholet som skal brytes ned, tror jeg det har lite å si hva du blander det med Lenke til kommentar
Knife Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Tror ikke det gjør så mye bedre at du blander med brus, med tanke på at kroppen må bryte ned alkahol og "bryte" ned sukkeret i brussen. Ultimate muscle destroyer kaller jeg det. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 som jeg har hørt og som er ganske så selv forklarende er vell det at øl generelt er jo selvtortur mot muskelbygging, Alkohol er alkohol. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Men det er jo selvsagt bedre å trene og drikke, enn å bare drikke. Lenke til kommentar
Nickkk Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Hm ja det blir nok mitt største problem med å bli "sunn" å gi opp alkoholen for treningen, har trent og drukket om en annen i 3 mnder nå og med leilighet midt i bergen sentrum blir det vanskelig å takke nei når stuen din er full lastet med folk som skal på byen hehe, men ja, for forholde meg til maks 2 ganger i mnden da Det burde vell gå greit ? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Bedre enn hver helg værtfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå