South_Bridge Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Sitter med spillprosjektet mitt, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...68333&st=20 Det er jo litt forskjellige måter å implementere det på, sånn jeg har tenkt det da: ModelEnemy enemy1 = new ModelEnemy(...) i ModelEnemy: public ModelEnemy(...) { controller = new EnemyController(this); view = new View(this); } public void Update() { controller.Update() view.Update(); } i controller: ModelEnemy owner; public EnemyController(ModelEnemy me) { owner = me; } Problemet er at jeg bare får en copy den ene gangen når jeg instansierer controller og view og det er jo ikke det jeg vil :-/ i c++ ville jeg ha brukt pekere... :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå