Bartin Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hei. Har en fps-config, 80-100 fps stabilt (dd2, nuke etc.) Men, så kommer smoken. Går jeg gjennom, sikter gjennom, eller står ved siden av smoken, detter fps'en ned til 20-40. Husker at på cs 1.6 kunne man stille på kvaliteten til smoken. Er det også mulig i CS:S? evt. en smoke-model? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 det kan du stille på i CS:S ja Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Hvor? Har alle innstillingen på low, selvom disse såkalte stjernene for "Anbefalt for ditt system" mener jeg skal ha det meste på high. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Mener å huske det er under avanserte innstillinger. Altså options -> første ruta der -> advanced Har ikke source på denne dataen, men kan jo hjelpe til å lete om du ikke finner det. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Finner ingenting.. Ikke som i 1.6 der det står "smoke quality" eller noe lignende.. Enten har jeg rett, ellers er jeg komplett blind! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå