Godde Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Har det siste døgnet støtt på en litt irriterende ctd-bug. Har bare merket den når jeg kjører fullscreen programmer (spill), men det gjør den ikke mindre irriterende. Hva som skjer er at det er som om "noe" bare alt-tabber meg til desktop - ingenting crasher egentlig. iom at ting ikke blir ødelagt er det ikke noe stort problem, men er litt irriterende når jeg er midt i et spill. Er det noen programmer som kan gjøre sånt? Tror det begynte å skje etter at jeg installerte avg 9, men hva vet jeg Noen som har støtt på dette før/vet om en fix? edit: Hvis det hjelper kan jeg legge til at det skjer kanskje hvert 20. minutt og begynner å gå meg på nervene Endret 21. november 2009 av Godde Lenke til kommentar
Godde Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Etter litt easy googling fant jeg svaret :> var visst avg 9 som var problemet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ah... Da regner jeg med det er AVG som skaper samme problemet her. Må si jeg begynte å irritere meg over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå