Gå til innhold

Mobilen min datt i dassen.

Anbefalte innlegg

Og på den herligste måten. Den lå på siden av do og jeg kom borti en bok som datt ned og sneiet mobilen slik at den for i doskålen.

Det er en nokia n86..

Den la i vann ca 5 sekunder før jeg fikk den opp, tenkte noen fine ord før jeg stupte etter den. Nå den lå i vannet til jeg tok den opp skrudde den seg av. Men nokia-logo og hele pakken. Jeg reiv opp dekselet og fjernet batteriet fortest mulig og skylte den i vasken.

For øyeblikket ligger den og baker i ovnen på ca 30-50 grader, og det har kommet en del kondens i skjermen og kameralinsen..

Er det noe sjanse for at jeg vil få liv i den, eller må jeg kjøpe ny tror dere?

Fy faen i røde helvete! :hrm: Gud så utrulig sjipt, og plagsomt, da jeg bruker den til musikk osv. Og sko gjerne hatt den i dag. Unnskyld språket men at det går an, herregud... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres lovende ut..

Hatt den i ovnen en times tid nå, ikke kondens på skjerm eller kamera lengre og virker som den har tørket mye.

ar den ligge noen timer til i en ovn med vifte. Kanskje sirkulasjon hjelper litt på?

Skal og se om jeg finner elektrorens-spray og ga beserk med den.

Har noen andre tips? Noen må vell ha hatt noen mobiler med kamera og dritt som de har mistet i vann for å så få den til å fungere?

vesleengen: Jeg har og hatt en slik, den for i saltvann. Jeg reiv ut batteriet for som svint men en kamerat satt det inni etter 30 min for å si at den ikke funket. Den var plagsom. Hehe.

Men jeg håper at jeg får liv i denne tlf da jeg har blitt glad i den, og at den varer en stund pga har ikke økonomi til å kjøpe tlf for tiden..

Lenke til kommentar
Har noen andre tips? Noen må vell ha hatt noen mobiler med kamera og dritt som de har mistet i vann for å så få den til å fungere?

Hehehe... Dette minnet meg om den gangen jeg hadde min kjære Nokia 5300 liggende på kanten av senga, og da jeg hoppet oppi senga så spratt telefonen i en høy og elegant bue rett oppi tolitersmugga med bringebærsaft som stod på gulvet=) Var kjapp med å få den opp derfra igjen, og skrudde den umiddelbart av. Etter 15 min. med hårføner og febrilsk risting slo jeg den på igjen, og alt virket som det skulle.

Tastene og slide-mekanikken ble dog aldri som før igjen. Alt var sticky som f**n. Telefonen lever enda, 2 år senere, men skjermen klarte jeg å knuse et par mnd etter saftbadinga.

Har i ettertid konkludert med at det var sukkeret i safta som gjorde at alt ikke gikk til h*lvete. Kan dette stemme?

Tord

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...