haswonit Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 bare jeg som bruker sokker? rart, det bør dere prøve ut. spesielt bløte "sommersokker" Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Runker hvor som helst bare jeg er kåt nok . Sæden tørkes bort... Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Mest foran pcen, men må man så må man. Da kan andre steder brukes og. Lenke til kommentar
knullmeg Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 jeg sæder overalt hvor jeg er jeg ønsker også å finne en jeg kan knulle med helst en gutt. jeg vil bare forske. og finne ut hvordan det er å knulle en gutt. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Gjorde det en gang i syden, på en strand med 1000 vis av mennesker. Dro vel en 50 meter ute i havet der jeg ikke kunne stå, sjekket under vann hvor lang man kunne se og satte i gang. Litt vanskelig med den sterke vinden, men fikk det til. Var litt nervøs etter på om noen la merke til det. 1 Lenke til kommentar
knullmeg Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 er det noen der som vil knulle en gutt Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Har en venn som pleier å dra fram snoppen mens vi ser på film eller no og si "se her" Du er sær <3 Lenke til kommentar
knullmeg Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 jeg er så jævlig kåt 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvordan orker dere og bare tørke bort med papir, det er så urenslig. Man for ikke bort alt. Vasker kukken i vasken. I ain't walking around with a dirty dick. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvordan orker dere og bare tørke bort med papir, det er så urenslig. Man for ikke bort alt. Vasker kukken i vasken. I ain't walking around with a dirty dick. Trikset er å komme PÅ papir. Ta noen tørk, brett det sammen til en landingspripee som du legger oppover magen mot brystet. Gjør du det riktig blir det null søl 2 Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Tjaaa spørs egentlig. Som oftest foran pc'en, i sengen eller på en eller annen dass. Har aldri blitt ferska for og runka (heldighvis), men det var en gang jeg glømte og låse døren. Hadde en venn av meg, som var alene hjemme og storkoste seg. Han hadde høy musikk og koste seg virkelig med runkinga. Han hørte ikke at moren kom hjem og selvfølgelig hadde han glømt og låse døren til rommet.... 1 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg skjønner ikke hva greia er med null søl? Søl er jo digg, å kjenne duften av hjemmelaget glidekrem (maisolje) blande seg med små brødbiter og smegma + sædceller, er jo utrolig bra. Det beste er å runke foran blinde pasienter du bare forteller at du må stille inn utstyret for. Så har du på litt musikk, slik at de ikke hører lyden av opp/ned med glidekrem, og så er spm om de klarer å lukte deg, jo nærmere du kommer dem med pikken. 7 Lenke til kommentar
knullmeg Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 det er kult og lese dette men det er ekkelt Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Dusjen eller på soverom, tørkes vekk med papir og flushes ned i dass. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Trikset er å komme PÅ papir. Ta noen tørk, brett det sammen til en landingspripee som du legger oppover magen mot brystet. Gjør du det riktig blir det null søl Haha, fantastisk! Skal lage en landingsstripe nå og teste dette ut. :!: 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Runker mest i senga, forran pcen, i sofaen og noen ganger i dusjen. Sæden blir ofte igjen i trusa, om ikke en del andre steder også. Postet av anonym: 7ef998dd58237de0f473b67c2b0c3227 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hvor bor du? Haha faen, vi må vite hvor du bor så vi ikke havner på samme dass som du. Da hadde jeg gravd ut øynene mine! Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Haha faen, vi må vite hvor du bor så vi ikke havner på samme dass som du. Da hadde jeg gravd ut øynene mine! i helvete, tidenes megabump Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ser at majoriteten her bare "tørker det bort". Er ikke dette ufattelig grisete? Bare kommer på lakenet? Eller? Personlig har jeg fast landingsstripe i toalettet. Anonym poster: 038fef67e88cbecffec958183ce4688d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Kommer i hånda, og lar det tørke der før jeg vasker meg neste dag. Anonym poster: 7cb34d0df4f033c76f782f70efff42cf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg