sjefen_ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Sangen er ræææva, men dam er bra. Musikkvideoen ser ut til å være lavbudsjett..... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Sangen er ræææva, men dam er bra. Musikkvideoen ser ut til å være lavbudsjett..... Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 I en drøm hørte jeg din bønn om å la deg gå Kan du forstå? Det var alltid du og jeg Jeg vil at du skal bli hos meg Du skrev isje alt Men TAKK for det Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Det er alt. Jeg fant Lyrics'ene på www.trance.nu Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 teksten er jo ok, men melodien?? den er like bra som et preset på e-jay...og det sier jo litt Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Syntes ikke at det hun synger passer inn med melodien jeg... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Syntes at hu er stygg og jeg! Så henne på en eller annen kanal igår og hu var drit stygg og uproff til å framføre! På albumet og musikkvideoen har de vel brukt all sminken i Oslo til å gjøre henne passe fin. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 OMG, Lever denne Thread'n enda :o ?? putt Dina i et mørkt trangt rom med puter på vekkene og kast nøkkelen... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hun kan være slaven min, rydde rommet, gjøre lekser osv. mekke digg osv. Leie hun ut til kompiser :D:D Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 "bra dame men bare passe bra sang" norsk trance/dance er noe nytt for det Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 . Musikkvideoen ser ut til å være lavbudsjett..... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hun kan være slaven min, rydde rommet, gjøre lekser osv. mekke digg osv. Leie hun ut til kompiser :D:D Det er halliken sin det Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Skulle ikke hatt noe imot å hatt henne her da ! Men hun er ikke så veldig fin syntes jeg da. Men som jeg sa, ok å ha henne! Hehe 8) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 teksten er jo ok, men melodien?? den er like bra som et preset på e-jay...og det sier jo litt Ikke mob eJay Det er jo det de proffe gutta bruker Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 hakke hørt den sangen jeg, gåre ann å lasten ned med kazaa nå eller? *skjekke* oi, der lå den jo. er vel ingen av dere som har lagt den ut eller. får høre på den nå da. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Men den som nettopp begynte på MTV; The Rasmus - In the Shadows derimot, den er bra! Nah.. Har hørt den endel og den er ikke noe spess bra. Er litt mer Metal og Punk som er bra. Men for og ikke glemte Dire Straits og Mike oldfield da.. Finnes mye bra =D Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Montro hva hun tenker hvis hun leser tråden :smile: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Montro hva hun tenker hvis hun leser tråden :smile: MYE rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå