Gå til innhold

Dina-Bli Hos Meg

Aleks_r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes verre sanger enn det der fra norske markedet her. Kan ikke si same joik er noe vakkert. Verste dritten jeg har hørt og vil høre banna bein  :grumpy:

Samejoik er en kulturtradisjon og har faktisk ofte en dypere mening (tro det eller ei), mesteparten av dance/trance-låtene "der ute" er bare laget for å selge og tjene penger. Men jeg skal innrømme at det er ikke allverden å høre på joiking heller... :wink:

Btw: Nei, jeg er ikke same selv om jeg bor nord for sinsen. :grumpy:

Lenke til kommentar
Ja men seriøst, jeg har selv fått den feilmeldingen flere ganger i dag.

Edit, jeg fikk den nå og jeg  :shrug:

Joda men det kan lett unngås ved at du trykker "back" i browseren når feilmeldinga kommer opp. Posten er da lagt til, så du trenger ikke forøke flere gang. Har postet litt i dag, og ikke en gang dobbelt :p

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at hun er ganske strøken ;)

Strøken? Øya er så skeive at det er sjukt, ett øye ved hvert øret

Man p*ler jo ikke øyene hennes :lol::roll:

Måtte kommentere...

Alle kjenner vel til The Drill Sergeant fra Full Metal Jacket?

En av kommentarene hans i åpningsscenene er jo at han skal "poke out your eyes and skull-fcuk you".. heh :)

Og en annen ting. Jeg stiller spørsmål ved om alle de kjekke, mandige, fyrrige, potente og maskuline hannbeistene her på forumet har forutsetninger for å rakke ned på relativt sett pene jenter som Dina. Tipper nok at hun danker ut de fleste bebrillede nerdene her når vi snakker om utseende :wink:

Pussig at flere synes hun er stygg. Tipper de fleste hadde "tatt til takke" med en dame som Dina, selv om hun forsøpler radioen aldri så mye..

Lenke til kommentar
Måtte kommentere...

Alle kjenner vel til The Drill Sergeant fra Full Metal Jacket?

En av kommentarene hans i åpningsscenene er jo at han skal "poke out your eyes and skull-fcuk you"..       heh    :)

Og en annen ting. Jeg stiller spørsmål ved om alle de kjekke, mandige, fyrrige, potente og maskuline hannbeistene her på forumet har forutsetninger for å rakke ned på relativt sett pene jenter som Dina. Tipper nok at hun danker ut de fleste bebrillede nerdene her når vi snakker om utseende    :wink:

Pussig at flere synes hun er stygg. Tipper de fleste hadde "tatt til takke" med en dame som Dina, selv om hun forsøpler radioen aldri så mye..

:lol: sant nok, men når man kommenterer damer man aldri har møtt RL, så er man automatisk kresen. Situasjonen er noe helt annen når man er god å full ute på byen.

For å være helt ærlig hadde jeg glatt latt henne bone staken om muligheten bød seg.

Lenke til kommentar
Ja men seriøst, jeg har selv fått den feilmeldingen flere ganger i dag.

Edit, jeg fikk den nå og jeg  :shrug:

Joda men det kan lett unngås ved at du trykker "back" i browseren når feilmeldinga kommer opp. Posten er da lagt til, så du trenger ikke forøke flere gang. Har postet litt i dag, og ikke en gang dobbelt :p

Bommet bare en gang jeg 8)

Noen har tydeligvis vært litt mer uheldig...

Lenke til kommentar
Bommet bare en gang jeg  8)  

Noen har tydeligvis vært litt mer uheldig...

Hehe det kan du trygt si...hint hint...fyren fra narvik ( Tacritan ) bommet jo litt seriøst.... :lol:

Når til og med Hartge bommet måtte jeg flire litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...