Tacritan Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 kjøss ta katta! at det går an! blir jeg beskyldt for spamming nå så fester jeg kølla i vinduet og hopper! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 argh, makan til møkk. irriterende å endre 8-10 poster når det tar et år å godkjenne at man faktisk poster/endrer. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 "Error in posting" ikke sant? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 JAA! JÆVLA ERROR IN POSTING! FY FILLERN! DOBBELTSØREN! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Finnes verre sanger enn det der fra norske markedet her. Kan ikke si same joik er noe vakkert. Verste dritten jeg har hørt og vil høre banna bein Samejoik er en kulturtradisjon og har faktisk ofte en dypere mening (tro det eller ei), mesteparten av dance/trance-låtene "der ute" er bare laget for å selge og tjene penger. Men jeg skal innrømme at det er ikke allverden å høre på joiking heller... :wink: Btw: Nei, jeg er ikke same selv om jeg bor nord for sinsen. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 gnnn! siste post jeg må rette på! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 "Error in posting" ikke sant? Tror det var noe sånt ja Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 "Error in posting" ikke sant? ¨ Det må da være bedre måter å booste antall poster. :wink: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Ja men seriøst, jeg har selv fått den feilmeldingen flere ganger i dag. Edit, jeg fikk den nå og jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Helsiken det har jo klikket helt for forumet. Kordan i huleste kan en vifte ta kvelden på noe så viktig som en server? Har aldri opplevd at mine vifter har sviktet. Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Ja men seriøst, jeg har selv fått den feilmeldingen flere ganger i dag. Edit, jeg fikk den nå og jeg Joda men det kan lett unngås ved at du trykker "back" i browseren når feilmeldinga kommer opp. Posten er da lagt til, så du trenger ikke forøke flere gang. Har postet litt i dag, og ikke en gang dobbelt Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg må innrømme at hun er ganske strøken Strøken? Øya er så skeive at det er sjukt, ett øye ved hvert øret Man p*ler jo ikke øyene hennes Måtte kommentere... Alle kjenner vel til The Drill Sergeant fra Full Metal Jacket? En av kommentarene hans i åpningsscenene er jo at han skal "poke out your eyes and skull-fcuk you".. heh Og en annen ting. Jeg stiller spørsmål ved om alle de kjekke, mandige, fyrrige, potente og maskuline hannbeistene her på forumet har forutsetninger for å rakke ned på relativt sett pene jenter som Dina. Tipper nok at hun danker ut de fleste bebrillede nerdene her når vi snakker om utseende :wink: Pussig at flere synes hun er stygg. Tipper de fleste hadde "tatt til takke" med en dame som Dina, selv om hun forsøpler radioen aldri så mye.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Måtte kommentere...Alle kjenner vel til The Drill Sergeant fra Full Metal Jacket? En av kommentarene hans i åpningsscenene er jo at han skal "poke out your eyes and skull-fcuk you".. heh Og en annen ting. Jeg stiller spørsmål ved om alle de kjekke, mandige, fyrrige, potente og maskuline hannbeistene her på forumet har forutsetninger for å rakke ned på relativt sett pene jenter som Dina. Tipper nok at hun danker ut de fleste bebrillede nerdene her når vi snakker om utseende :wink: Pussig at flere synes hun er stygg. Tipper de fleste hadde "tatt til takke" med en dame som Dina, selv om hun forsøpler radioen aldri så mye.. sant nok, men når man kommenterer damer man aldri har møtt RL, så er man automatisk kresen. Situasjonen er noe helt annen når man er god å full ute på byen. For å være helt ærlig hadde jeg glatt latt henne bone staken om muligheten bød seg. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ja men seriøst, jeg har selv fått den feilmeldingen flere ganger i dag. Edit, jeg fikk den nå og jeg Joda men det kan lett unngås ved at du trykker "back" i browseren når feilmeldinga kommer opp. Posten er da lagt til, så du trenger ikke forøke flere gang. Har postet litt i dag, og ikke en gang dobbelt Bommet bare en gang jeg 8) Noen har tydeligvis vært litt mer uheldig... Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Bommet bare en gang jeg 8) Noen har tydeligvis vært litt mer uheldig... Hehe det kan du trygt si...hint hint...fyren fra narvik ( Tacritan ) bommet jo litt seriøst.... Når til og med Hartge bommet måtte jeg flire litt. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Det er så dumt det med "error in posting" greiene. Det skjer litt FOR ofte nå for tida. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ja men seriøst, jeg har selv fått den feilmeldingen flere ganger i dag. Edit, jeg fikk den nå og jeg Har fått den før og da kom ikke posten min med, men hvis det er moderator som kan slette den ene er jeg takknemlig. Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Værste fittsangen som noen gang har blitt laget. Fatter ikke at det norske folk virkelig har så dårlig musikksmak. Sårer meg dypt. litt enig me dg der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå