Gef Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hvem er denne dina??Skru på svisj, så får du høre den hver halvtime er så jækli lei den sangen! eller topp 20... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jaja.. /me hører istedenfor på deilig sløv gitar/vokal musikk, eller litt hardere halvmetal musikk med god vokalist.. trance kan henge seg bakfra. (vokal/gitar: Kings Of Convenience, Gomez, G Love & Special Sauce "rock" m/ ordentlig vokal: tool, A perfect Circle, etc) Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg må innrømme at hun er ganske strøken Strøken? Øya er så skeive at det er sjukt, ett øye ved hvert øret Hvis du leter godt, finner du sikkert noe som er "feil" ved alle. Pokker også, lær deg å verdsette god kunst når du ser den! Denne unge jenta er i stand til å øke min hvilepuls betraktelig, selv om øya hennes er aldri så "skeive". Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Syns jeg har hørt melodien før og... Har hørt en som er "ekspert" på trance (altså en slik som hevder han har hørt all trancen som finnes) hevde at Bli Hos Meg er en total ripoff av en annen sang (altså melodien)... Husker ikke hva han kalte den andre sangen men.. Er ikke all trance det (rippoff that is) Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ville ikke tatt i dama med grytekluter engang! Greit nok at hun ikke er av de verste jeg har sett, men med en sånn sang på repertoiret (evt. rullebladet) hadde jeg rømt lokalet hvis hun hadde kommet inn... Enten i fare for å fråde som ei rabiesbefengt bikkje og prøve å få henne ned i et tomt <insert nærmeste tomme objekt>, eller i fare for at hun skulle åpne kjeften og faktisk si noe vettugt... *grøss* Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Ville ikke tatt i dama med grytekluter engang! Greit nok at hun ikke er av de verste jeg har sett, men med en sånn sang på repertoiret (evt. rullebladet) hadde jeg rømt lokalet hvis hun hadde kommet inn... Enten i fare for å fråde som ei rabiesbefengt bikkje og prøve å få henne ned i et tomt <insert nærmeste tomme objekt>, eller i fare for at hun skulle åpne kjeften og faktisk si noe vettugt... *grøss* De dær små tøsene er ikke alt for kjent for å ha noe imellom ørene. Men jeg hadde glatt teipet for kjeften hennes og gitt ha så det passet for den dritt sangen...hørte den nettopp på radioen... *grøss* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Finnes verre sanger enn det der fra norske markedet her. Kan ikke si same joik er noe vakkert. Verste dritten jeg har hørt og vil høre banna bein Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Finnes verre sanger enn det der fra norske markedet her. Kan ikke si same joik er noe vakkert. Verste dritten jeg har hørt og vil høre banna bein Haha snakker om forbanna joik, så hadde jeg en full dame som hadde et nachspiel på hotellet jeg jobber på for noen dager siden. Jeg satt nede i resepsjonen å surfet da noen sa ifra om at det var noen som joiket noe så sinnsykt en eller annen plass...også klokka 5 på natta. Vel jeg kasta hun ut ifra rommet ihvertfall. No mercy mot nattjoikere alså Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Pass deg, kanskje hun gainne deg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1052735833.jpg http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1051507050.jpg Jeg må innrømme at hun er ganske strøken Strøken? Øya er så skeive at det er sjukt, ett øye ved hvert øret Man p*ler jo ikke øyene hennes Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Er det kult å hate trance og pop elns? Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Nei huff å huff dette er ikke musikk for meg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Er det kult å hate trance og pop elns?Nei men det er VELDIG inn å kritisere og slenge dritt etter musikk stiler man ikke liker og siden 90% av brukerne her liker metall/rock så kan du tenke deg ka som skjer. Edit: ikke det at eg hører på trance noe særlig. :smile: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Er det kult å hate trance og pop elns? Hmm.......... Trance= Simple riff, tunge rytmer, og rippoff av vanlige komersielle låter (i 75% av tilfellene) og allt dette foretatt av en datamaskin. Pop= En litt for komersiell stil gjerne tilltenkt den yngre garde (men her taes det forbehold ettersom det også finnes bra musikk her) Nei men det er VELDIG inn å kritisere og slenge dritt etter musikk stiler man ikke liker og siden 90% av brukerne her liker metall/rock så kan du tenke deg ka som skjer. Edit: ikke det at eg hører på trance noe særlig. :smile: Kom med konstruktiv kritikk, ville aldrig falle meg in å kritisere en musikkstil uten fakta. Eller: Ikke bare si att en musikkstil suger, men si hvorfor den suger også med saklige argument. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Finnes verre sanger enn det der fra norske markedet her. Kan ikke si same joik er noe vakkert. Verste dritten jeg har hørt og vil høre banna bein Same-joik er en kultur-tradisjon blandt minoritetene og har faktisk ofte en dypere mening (tro det eller ei), mesteparten av dance/trance-låtene "der ute" er bare laget for å selge og tjene penger. Men jeg skal innrømme at det er ikke allverden å høre på joiking heller... :wink: Btw: Nei, jeg er ikke same selv om jeg bor nord for sinsen. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Er det kult å hate trance og pop elns? Hmm.......... Trance= Simple riff, tunge rytmer, og rippoff av vanlige komersielle låter (i 75% av tilfellene) og allt dette foretatt av en datamaskin. Pop= En litt for komersiell stil gjerne tilltenkt den yngre garde (men her taes det forbehold ettersom det også finnes bra musikk her) Nei men det er VELDIG inn å kritisere og slenge dritt etter musikk stiler man ikke liker og siden 90% av brukerne her liker metall/rock så kan du tenke deg ka som skjer. Edit: ikke det at eg hører på trance noe særlig. :smile: Kom med konstruktiv kritikk, ville aldrig falle meg in å kritisere en musikkstil uten fakta. Eller: Ikke bare si att en musikkstil suger, men si hvorfor den suger også med saklige argument. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Finnes verre sanger enn det der fra norske markedet her. Kan ikke si same joik er noe vakkert. Verste dritten jeg har hørt og vil høre banna bein Samejoik er en kulturtradisjon og har faktisk ofte en dypere mening (tro det eller ei), mesteparten av dance/trance-låtene "der ute" er bare laget for å selge og tjene penger. Men jeg skal innrømme at det er ikke allverden å høre på joiking heller... :wink: Btw: Nei, jeg er ikke same selv om jeg bor nord for sinsen. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 FAEN! Trodde ikke de ble postet når jeg fikk "error in posting" Ikke rart jeg synes postcounten min hadde gått sånn opp i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå