OscarWoHA Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 De fleste pop-låter er fine... ...så lenge du ikke hører dem altfor mye. 17. mai-tivolier er rekord-dagen hvor man blir lei pop-låter. Fuck tivolier! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 hvem er denne dina?? Dina heter opprinnelig Caroline Kongerud og er 17år. (Bilder under) Og manageren hennes er faktisk Jahn Teigen Jeg må innrømme at hun er ganske strøken Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Det blir for dårlig med norsk tekst i techno ass! Syns jeg har hørt melodien før og... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Sangen er , MEN hun er meget pen synes naa jeg da Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Sangen driter jeg i,men Dina er lekker! Også er hun ikke stort eldre en 17 år! hvem er denne dina?? Sorry for denne, men: "Jeg er Dina" (måtte bare lufte ut litt dårlig humor så den ikke etser meg opp innenfra og slipper ut ukontrollert) ... Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Høres ut som en tragisk begynnelse på en såpeopera! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Syns jeg har hørt melodien før og... Har hørt en som er "ekspert" på trance (altså en slik som hevder han har hørt all trancen som finnes) hevde at Bli Hos Meg er en total ripoff av en annen sang (altså melodien)... Husker ikke hva han kalte den andre sangen men.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg tror jeg skal prise meg lykkelig for at jeg ikke har hørt fanskapen enda. Men med Radio 1 gående hele natten er jeg vel dømt til å høre den en eller annen gang....faen Lenke til kommentar
Junta Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Sangen stinker og "Dina" er fjernt fra heltestatus. Kjenner mange som kunne gjort det bedre enn henne. Fabrikert søl. Alle kan klare det, også du :-? Lenke til kommentar
Junta Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Var det 80-tall, eller var det nitti-tall. Flaut uansett. En suppe av masse gammel morro (les søppel). Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Dina er jo sånn vidunderbarn som bare får 5 og 6 på skolen, er dødsgod i tennis, spiller gitar, har masse venner, osv osv osv. Hrmpf jeg vil og være sånn. Devs, jeg vil spille gitar. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hvem er denne dina?? Dina heter opprinnelig Caroline Kongerud og er 17år. (Bilder under) Og manageren hennes er faktisk Jahn Teigen http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1052735833.jpg http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1051507050.jpg Jeg må innrømme at hun er ganske strøken ikke verst nei Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei! Når det gjelder sangen "Bli hos meg" synest eg det var ok å høre den ein gang.Men,etter det synest eg ikkje den er spesielt bra.Men,det er mi personlige meining.Det nok heller ikkje heilt min type musikk sjanger. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hvem er denne dina?? Dina heter opprinnelig Caroline Kongerud og er 17år. (Bilder under) Og manageren hennes er faktisk Jahn Teigen Jeg må innrømme at hun er ganske strøken Venstre bilde: Pen men garrantert masse smike og sparkel i tryne Høyre Bilde: faktisk relativt stykk... Men er utrolig hva en pose over hodet kan gjøre Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg syntes at det er helt dumt å ha norsk trance! Spesielt en stygg kjerring på 17! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg syntes at det er helt dumt å ha norsk trance! Spesielt en stygg kjerring på 17! Så lenge teksten og melodien og sånt er bra, så kommer det vel på det samme hvilket språk sangen er på? Og om damen er stygg eller er ung har vel ikke noe med kvaliteten på musikken å gjøre? :wink: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Suger gjør det uansett. ja.. la merke til at du har 2002 mld og er registert i 2002 nå just saw it you know Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Værste fittsangen som noen gang har blitt laget. Fatter ikke at det norske folk virkelig har så dårlig musikksmak. Sårer meg dypt. Dette stemmer ja Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg må innrømme at hun er ganske strøken Strøken? Øya er så skeive at det er sjukt, ett øye ved hvert øret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå