Aleks_r Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 I en drøm hørte jeg din bønn om å la deg gå Kan du forstå? Det var alltid du og jeg sammen på vår vei Hvem har skyld i at du gikk lei? Bli hos meg Blir hos meg når andre svikter deg Du er alt for meg Kan du si helt ærlig at det som vi har nå Tar håpet fra deg Det er en hemmelighet som jeg tror du skjuler for meg Det hjelper ikke å se en annen vei Bli hos meg når andre svikter deg Du er alt for meg Sammen baner vi vår vei Du er min og jeg vil alltid være der Jeg har gjemt på minner som vi har Jeg vil at du skal bli hos meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Værste fittsangen som noen gang har blitt laget. Fatter ikke at det norske folk virkelig har så dårlig musikksmak. Sårer meg dypt. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Enig Ecthelion, helt forferfelig. Trance eler dance er jo sugent uansett da... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Værste fittsangen som noen gang har blitt laget. Fatter ikke at det norske folk virkelig har så dårlig musikksmak. Sårer meg dypt. :o Hva er det du sier?!?! Liker du ikke norsk trance med den sminke dokka av en berte?! Du skuffer meg! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Værste fittsangen som noen gang har blitt laget. Fatter ikke at det norske folk virkelig har så dårlig musikksmak. Sårer meg dypt. :o Hva er det du sier?!?! Liker du ikke norsk trance med den sminke dokka av en berte?! Du skuffer meg! jeg må nokk skuffe deg jeg også. den sangen er kort og godt sagt dritt!! den var grei nokk en og to ganger men når den kom 5 ganger i løpet av 1.5 t på nrj rant det litt over for meg Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Værste fittsangen som noen gang har blitt laget. Fatter ikke at det norske folk virkelig har så dårlig musikksmak. Sårer meg dypt. :o Hva er det du sier?!?! Liker du ikke norsk trance med den sminke dokka av en berte?! Du skuffer meg! jeg må nokk skuffe deg jeg også. den sangen er kort og godt sagt dritt!! den var grei nokk en og to ganger men når den kom 5 ganger i løpet av 1.5 t på nrj rant det litt over for meg Jeg likte ikke den sangen siden dag 1, godt å se at det er flere som ikke liker den... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jupp.. det der er en utrolig stygg sang! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Men den som nettopp begynte på MTV; The Rasmus - In the Shadows derimot, den er bra! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 den sangen minner med om TG videoene fra TG1900 ..... samme lamme melodi og like dårlig filmet (videoene altså) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Men den som nettopp begynte på MTV; The Rasmus - In the Shadows derimot, den er bra! One hit band...og så hører vi ingenting av de på 10-20 år... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 sånn som .. ALLE andre .. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Er nok ingen rakettforsker som har laget den, nei...makan til tragisk tekst... Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 norsk trance sang, blir det værre! dessuten er de ikke helt min musikk stil! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 det er en sang som er lett å få på hjernen. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Sangen driter jeg i,men Dina er lekker! Også er hun ikke stort eldre en 17 år! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Ja hun hadde fått den. Så hadde eg slappet henne silly Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Sangen driter jeg i,men Dina er lekker! Også er hun ikke stort eldre en 17 år! hvem er denne dina?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå