Too Tall Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hei! Har en nokså kraftig spillpc stående på rommet og en større flatskjerm i en av naborommenne(ca. 10m unna). Er det noen løsning som gjør at jeg kan spille spillene mine fra den stasjonære pcen på tven, eventuelt gjennom en netbook jeg har? Takk for svar Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Lang skjermkabel og trådløst tastatur/mus eller lang USB ledning. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Du kan jo prøve VNC eller RDP men jeg er litt usikker om du får bra nok oppdatering. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 jepp det finnes... men husker ikke navnet på saken nå. det finnes to versjoner av programmet jeg tenker på. ene er betal og har få restriksjoner. og den andre er gratis. og kjører spilla på lav oppløsning og lar deg ikke spille spilla dine over internett. responstiden vil gå kraftig ned om du bruker sånne løsninger. (fra du trykker en komando til det faktisk skjer på skjermen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå