keevenru Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Hei! Nå har jeg lett over alt og jeg finner ingen som lenger leverer Ultimate ears super.fi 5 pro i Norge lenger. Bestilte meg på apple.no i januar, kanon god lyd med dessverre røk ledningen i juni, og da hadde de dem ikke lenger inne på apple. Noen som har noe tips om hvor jeg kan få kjøpt disse nå? Dessverre sjelden de ligger ute som brukt også. Vurderer alternativt ultimate ears triple fi 10vi som de selger på apple.no. Noen som har hørt disse og kan si noe om hvordan de er lydmessige i forhold til super fi 5 pro? Er det noen forskjell på triple fi 10vi og triple fi 10pro bortsett fra at den "vi" har kabel med handsfree? Endret 21. november 2009 av keevenru Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Du har et alternativ til. Det er UE 700. De kostet mindre på apple enn fi 5 kostet, mens de hos andre koster mer. 199$ for 700 og 149 $ for fi 5 hos UE.Kjøpte disse. Er knallbra. Arne M Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ultimate Ears har fjernet Pro fra navnet til disse pluggene, så varianten som ikke heter Pro er den nyeste. Jeg mener å huske pro/ikke pro er rimelig like, men de senket også prisen når de forenklet navnet så de som ikke heter Pro er billigst og nyest. Her har du en grei sammenligning av de to pluggene: http://www.head-fi.org/forums/f4/super-fi-...parison-294761/ Har du penger til det ville jeg gått for triple.fi 10. Prisen på Apple Store er også rimelig bra om man legger på frakt, fortollingsgebyr og moms på prisene på ebay. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Her har du en grei sammenligning av de to pluggene:http://www.head-fi.org/forums/f4/super-fi-...parison-294761/ Har du penger til det ville jeg gått for triple.fi 10. Prisen på Apple Store er også rimelig bra om man legger på frakt, fortollingsgebyr og moms på prisene på ebay. Bortsett fra at Appel Store ikke har fi 10 Arne M Edit: De har jo versjonen med mikrofon. Endret 22. november 2009 av Arne M Lenke til kommentar
kniggit Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg har UE triple fi 10 pro, er veldig fornøyd med disse. Har ikke prøvd fi 5 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå