Zander91 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Går det ann å bli banna fra live hvis man har flasha 360'n og spiller brente spill, med nettet deaktivert? Altså spille brente spill uten å bruke dem til live-spilling? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ser ikke at det skal være mulig å banne deg på Live hvis du ikke har vist aktivitet. Så lenge du ikke har nett-tilgang så kan ingen se hva du gjør. Natrich Lenke til kommentar
Zander91 Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Ser ikke at det skal være mulig å banne deg på Live hvis du ikke har vist aktivitet. Så lenge du ikke har nett-tilgang så kan ingen se hva du gjør. Natrich Selv om jeg logger på live med andre ikke brente spill? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hver gang du logger på live, opplastes achievements fra spillene du spilte når du var offline. Så jo, du kan bli bannet uansett. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Du blir bannet straks du går på Live med boxen. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Selv om jeg logger på live med andre ikke brente spill? Selv om du bare spiller backups offline, så kan du bli bannet. 360-er har en NAND brikke, flash minne, hvor det lagres en rekke logger. Som f.eks. at du setter i en plate som ikke er ekte. Ingen vet med sikkerhet, det er ihvertfall mye spekulasjon rundt dette, men etter sigende så kan Microsoft lese disse loggene når du kobler deg til Live. Jeg har lest at folk som aldri har spilt backups online har blitt bannet, men ikke godt å vite hva som stemmer (folk har en tendens til å overdrive ordet "aldri"). Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ja du kan bli bannet... Hvordan MS finner det ut, er det ingen som vet, men har du flashet, så kan du bli bannet... Min sønns maskin ble bannet uten at det NOEN GANG hadde stått en brent plate i drevet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvordan ble han da bannet? Sikker på at han ikke lyver? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 På siste banwave klarer Microsoft å detektere modifisert firmware også ved avspilling av retail-plater. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvordan ble han da bannet? Sikker på at han ikke lyver? Ja, maskinen ble flashet av meg, men vi hadde ingen plater å brenne på da, så han spilte GH Metallica orginalspill, og ble bannet etter 2 dager... Lenke til kommentar
Roug Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har lagd en ny konto som jeg spiller brente spill på, mens den kontoen jeg ikke spiller brente spill på er koblet til internett , trur da det fungerer:) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det beste er vel bare å kjøpe to konsoller? En umoddet og en moddet? Koster jo veldig lite for den billigste utgaven nå. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det beste er vel bare å kjøpe to konsoller? En umoddet og en moddet? Koster jo veldig lite for den billigste utgaven nå. Hvorfor så mye styr når man bare kan spille lovelig og ordentlig? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det beste er vel bare å kjøpe to konsoller? En umoddet og en moddet? Koster jo veldig lite for den billigste utgaven nå. Hvorfor så mye styr når man bare kan spille lovelig og ordentlig? Dersom man mener at det blir for mye styr er det ingen god metode. Men personlig synes jeg det høres ut som mye styr uansett når man blir bannet for å ha spilt lovlige spill. Modding i seg selv er jo ikke ulovlig. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har lagd en ny konto som jeg spiller brente spill på, mens den kontoen jeg ikke spiller brente spill på er koblet til internett , trur da det fungerer:) Da er det bare å krysse fingra å håpe, men jeg blir ikke overrasket hvis du blir bannet. Det spiller ingen rolle om du aldri har vært online med "pirat"profilen din, er drevet moddet, så finner MS det ut, og du blir bannet... Det tryggeste nå, er å IKKE ha nettverkskabelen koblet i, og vente på ny firmware Lenke til kommentar
Zander91 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Okey, da tror jeg at jeg skal vente litt med å flashe tror jeg Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Den generelle anbefalingen er å vente med flashingen til iXtreme Lite Touch er ute. Endret 23. november 2009 av thklinge Lenke til kommentar
Zander91 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Okey, hva er det som er så mye bedre med den, enn de som er ute nå? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vel, slik det ser ut nå så blir du bannet på en ukes tid om du flasher et DVD-drev med iXtreme, uansett versjon. Også om du bare spiller fra originalplater. Den nye versjonen skal være usynlig for MS både med tanke på at en modifisering har blitt foretatt og også mot kommende "waves". Så kort, forbedringen er at du ikke blir bannet, enn så lenge Lenke til kommentar
Zander91 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Vel, slik det ser ut nå så blir du bannet på en ukes tid om du flasher et DVD-drev med iXtreme, uansett versjon. Også om du bare spiller fra originalplater. Den nye versjonen skal være usynlig for MS både med tanke på at en modifisering har blitt foretatt og også mot kommende "waves". Så kort, forbedringen er at du ikke blir bannet, enn så lenge Høres bra ut Har du noen anelse på når sånn ca den kommer ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå