Gå til innhold

[Løst]Banna fra Xbox live uten å ha spillt live?

Zander91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om jeg logger på live med andre ikke brente spill?

Selv om du bare spiller backups offline, så kan du bli bannet. 360-er har en NAND brikke, flash minne, hvor det lagres en rekke logger. Som f.eks. at du setter i en plate som ikke er ekte. Ingen vet med sikkerhet, det er ihvertfall mye spekulasjon rundt dette, men etter sigende så kan Microsoft lese disse loggene når du kobler deg til Live. Jeg har lest at folk som aldri har spilt backups online har blitt bannet, men ikke godt å vite hva som stemmer (folk har en tendens til å overdrive ordet "aldri").

Lenke til kommentar
Det beste er vel bare å kjøpe to konsoller? En umoddet og en moddet? Koster jo veldig lite for den billigste utgaven nå.

Hvorfor så mye styr når man bare kan spille lovelig og ordentlig?

Dersom man mener at det blir for mye styr er det ingen god metode. Men personlig synes jeg det høres ut som mye styr uansett når man blir bannet for å ha spilt lovlige spill. Modding i seg selv er jo ikke ulovlig.

Lenke til kommentar
Jeg har lagd en ny konto som jeg spiller brente spill på, mens den kontoen jeg ikke spiller brente spill på er koblet til internett , trur da det fungerer:)

Da er det bare å krysse fingra å håpe, men jeg blir ikke overrasket hvis du blir bannet.

Det spiller ingen rolle om du aldri har vært online med "pirat"profilen din, er drevet moddet, så finner MS det ut, og du blir bannet...

Det tryggeste nå, er å IKKE ha nettverkskabelen koblet i, og vente på ny firmware ;)

Lenke til kommentar

Vel, slik det ser ut nå så blir du bannet på en ukes tid om du flasher et DVD-drev med iXtreme, uansett versjon. Også om du bare spiller fra originalplater. Den nye versjonen skal være usynlig for MS både med tanke på at en modifisering har blitt foretatt og også mot kommende "waves".

Så kort, forbedringen er at du ikke blir bannet, enn så lenge ;)

Lenke til kommentar
Vel, slik det ser ut nå så blir du bannet på en ukes tid om du flasher et DVD-drev med iXtreme, uansett versjon. Også om du bare spiller fra originalplater. Den nye versjonen skal være usynlig for MS både med tanke på at en modifisering har blitt foretatt og også mot kommende "waves".

Så kort, forbedringen er at du ikke blir bannet, enn så lenge ;)

Høres bra ut :)

Har du noen anelse på når sånn ca den kommer ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...