MrAvionics Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hei. Noen som vet hvilken av godtebutikkene som har størst utvalg i Sverige? Tenker da på området Svinesund-Strømstad--- Og når det gjelder brus, hvem er billigst? Og når jeg handler med kort fremfor norske sedler, får man bedere valuta da? Takk-- Lenke til kommentar
Humber Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Kødder du med meg? Er det første gangen du skal til Sverige nå og så er du rett du ikke skal få noe utbytte av det kanskje? Billigst brus? Det er ikke norske priser for å si det sånn så alt blir vel betraktet som billig. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Hehe har vært i sverige mange ganger og da var det 30 kroner forskjell på brettet. Mange brett så blir det mye å spare=) hehe... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg liker Gottebiten på Nordby, godt utvalg. Gottebiten på Svinesund har heller ikke dårlig utvalg. Er også en del småbutikker på Svinesund forbi Gottebiten som selger masse godteri også. Ingen mangel på dette i det hele tatt. Det er billig overalt. Alkohol også. Six-pack med 0,5 Cider f. eks, koster 39 kroner. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Men det er snakk om "folk öl", med andre or dlite alkoholer i. Billig over alt som nevnt. Det hender at de sleger ut brus med kort dato noen steder, men ikke sats på det. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Ok takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå