nosync Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Driver å studere IT på egenhånd. Dette har ført til en del utfordringer, det største er oppgavene i bøkene jeg kjøper. Det er ingen god forklaring på fremgangsmåten osv, kunn et direkte fasit. Har også noen bøker der det er ikke noe oppgaver i det heletatt. Største problemet er når jeg har noe jeg lurer på...har jo ingen å hendvende meg til. Fins det en webside/tjeneste som tilbyr hjelp som jeg kan eventuelt hendvende meg til og sende inn spørsmål og oppgaver som gir meg detaljert svar, uten at jeg må melde meg inn i en lærekurs? Om den har mnds abnoment er helt greit. Takk. Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kan hende noen kan peke deg i riktig retning om du kan utdype hva du studerer. IT kan være så meget. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Om du kunne fortelle litt mer om hva du studerer så kan sikkert jeg og mange andre hjelpe deg.. Er det privatist i ikt-servicefaget, er det programmering osv ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå