Gå til innhold

Radeon 5970 prisforskjell på 2k


Epsilon-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe å hente på dette når butikken har følgende tekst under artikkelen:

 

Varer som er tilgjengelig på lager, sendes normalt innen 5 dager. Bildet kan avvike fra produktet. Vi tar forbehold mot trykkfeil og endringer av priser og spesifikasjoner uten varsel.

 

Selv om vi gjør vårt beste for å gi relevant informasjon, så er bildene kun for å gi et generelt inntrykk, og selve varen er ikke nødvendigvis akkurat slik som avbildet. Dersom det er forskjeller mellom produktoverskrift, beskrivelse og bilde, så er det produktoverskriften som gjelder (f.eks. PCer kommer ikke nødvendigvis med skjerm selv om bildet viser det). Hvis noe er uklart, vennligst send epost til kundestøtte før du bestiller. Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel.

 

Feilen er ikke butikkenes i normale tilfeller , men grossist, leverandør sent ut feil art kode/pris .

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Pckiosken, Datakjeden og multicom kan vel ikke alle ta slik feil?? Skiller bare ca 200kr.. Har et 5870 i bestilling også fra multicom til 2119kr. Ble spekulrert i innlysende feil her og, men har fått bekreftet pris etter samtale med dem. Kun de som bestillte da prisen var 2119, får kortet.

1 stk 5970 i bestilling hos meg hvertfall!

Lenke til kommentar

Jeg har bestillt på oppkrav, ordren er bekreftet og ordresum er på 2373kr. Grunnen til oppkrav er at jeg vet ikke om jeg får det i desember eller januar eller enda senere, spørs når de klarer å produsere mer igjen. Men hvis summen endrer seg så bør de være pliktet til å gi beskjed før de sender den, så ikke jeg har bestillt noe til 2300 så skal jeg betale det på postkontoret så koster det 5000.

Lenke til kommentar

Butikkane henter som regel pris frå felles databaser basert på produktnummer/spesifikasjon. Det kan jo hende at feilen ligg der, og difor har fleire butikkar fått same lave pris.

 

Om det i tilfelle viser seg å vere korrekt pris skal eg i alle fall bestille kort fort som fy. Om det passar i kabinettet vel å merkje.

Lenke til kommentar

Nå har multicom fjernet kortet til den prisen :p Men jeg har bestilt før de rakk og fjerne den så nå står det "bestilt, ikke sendt". Får jeg ikke kortet er det rett til forbrukerådet! Hvis vi ikke får det skal vi krige helt til vi får det til den prisen!

 

Hvem er med meg? :D

Lenke til kommentar
Det er ikke noe å hente på dette når butikken har følgende tekst under artikkelen:

 

Varer som er tilgjengelig på lager, sendes normalt innen 5 dager. Bildet kan avvike fra produktet. Vi tar forbehold mot trykkfeil og endringer av priser og spesifikasjoner uten varsel.

 

Selv om vi gjør vårt beste for å gi relevant informasjon, så er bildene kun for å gi et generelt inntrykk, og selve varen er ikke nødvendigvis akkurat slik som avbildet. Dersom det er forskjeller mellom produktoverskrift, beskrivelse og bilde, så er det produktoverskriften som gjelder (f.eks. PCer kommer ikke nødvendigvis med skjerm selv om bildet viser det). Hvis noe er uklart, vennligst send epost til kundestøtte før du bestiller. Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel.

 

Feilen er ikke butikkenes i normale tilfeller , men grossist, leverandør sent ut feil art kode/pris .

Lenke til kommentar
Nå har multicom fjernet kortet til den prisen :p Men jeg har bestilt før de rakk og fjerne den så nå står det "bestilt, ikke sendt". Får jeg ikke kortet er det rett til forbrukerådet! Hvis vi ikke får det skal vi krige helt til vi får det til den prisen!

 

Hvem er med meg? :D

 

Tror ikke du kommer langt med dette.

Alle her som har lest denne tråden er fullt klare over et 5970 til 2200,- kroner ikke kan være rett pris.

 

Du kan jo starte med å lese multicoms salgsvilkår

http://www.multicom.no/InfoTerms.aspx?q=r:pg

 

Evt. prisendringer som skjer etter bestillingstidspunkt vil derfor ikke få tilbakevirkende kraft med mindre opprinnelig pris er feil eller feil pris er oppgitt til Multicom fra vår leverandør.

 

Multicom forbeholder seg rett til leveringsnekt på samtlige varer med bakgrunn i prissvingninger og lagersituasjon samt å levere tidligere enn forespeilet dato.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...