Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Behandling av klamydia

Gjest Guest_caramel_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_caramel_*

hei

gynekologen sa jeg hadde klamydia mer enn 1 måned siden og jeg fikk 4 tabletter som jeg måtte ta så fort som mulig og hu sa at etter en uke (uten sex og alkohol såklart) så skulle jeg være frisk. men sist gang jeg hadde sex så begynte jeg å blø under samleie og lurer på om jeg er kurert? det er over 1 måned siden.. og det er merkelig fordi jeg har ikke lagt merke til noe symptomer.. bortsett fra blødningen under samleie.. er ikke det farlig å ha klamydia så lenge?

og hvordan kan jeg være sikker på at det går bort denne gangen??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En måte å være sikker på er jo bare å gå til legen å ta en ny test.

Dette er også et ansvar du bærer på deg å være sikker på at du er frisk før du har sex med nye personer.

En mnd med klamydia er ikke farlig i de aller fleste tilfeller det, og desverre mange som går rundt med det mye lengre enn dette.

Hadde jeg vært deg nå ville jeg tatt en ny test for å bli sikker på at du ikke driver å smitter videre.

Blodet kan komme fra mange ting, og jeg tviler vel egentlig på at det har med klamydia å gjøre, men det er det best å la legene finne ut av.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...