It's me Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg har prøvemuntlig i morgen og har fått regelbok av en venn. Filen er .pub , men jeg har ikke publisher. Kan noen please komme med en link til et program slik at jeg kan få avlest filen? Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Om jeg ikke husker mye feil, kan du gjøre dette gratis hos Adobe, om du registrerer deg. Du vil da få filen pr.mail i .pdf-format, som krever Acrobat Reader. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Publisher følger med i Office XP. Muligens noen tidligere utgaver av Office også - tror jeg trallala. Så hvis du kjenner noen med denne pakken installert er det bare å spørre om de kan skrive ut til deg. Men regelbok på muntlig eksamen??? Er det lov da? :o Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Publisher følger med i Office XP Publisher følger ikke med Office-pakken. Tror du blander med Powerpoint... Lenke til kommentar
mungo Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Da trodde jeg feil. Da er jeg med i den klubben også Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Men regelbok på muntlig eksamen??? Er det lov da? :o Jepp. Og det følger ikke med på Office XP. Ingen som vet om et eller annet program jeg kan bruke? Uvesentlig om det kun er trial og virker 1 dag for den saks skyld Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Her er noe.. dunno om du må betale for å få tak i det konverterte dokumentet.. menneh kanskje verdt å teste Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 oi, hehe.. bra poeng.. *finne link igjen* http://www.expresscopy.com/products/pub2pdf.phtml anyway, er kanskje noen her på forumet som har mulighet? .. *sjekke om jeg har no program som kan gjøre det* evt.. høre med han kameraten din om han kan lagre som no anna? edit: Hm, ser nesten ut som expresscopy tar litt betalt for noe mer enn en forhåndsvisning.. svindel.. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Tror publisher fulgte med office2000... Ellers kan du jo laste ned en demo. Tror til og med at det fulgte en demo av publisher97 med en gammel hjemmepc cd. Kunne du ikke be kompisen din om å lagre regelboken i et annet format? Såvidt jeg husker var det ganske lett med publisher. EDIT: Heh kanskje litt for sent nå, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå