Gjest Guest_Arnesen_* Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Begynner å bli ganske irritert nå. Jeg begynner litt å lure på om forholdet mitt virkelig er verdt noe. Jeg er sammen med en pen og søt jente. Hun er veldig snill og betyr mye for meg. MEN, jeg føler jeg har det mere vondt enn godt. Vi er bare sammen 1-3 ganger i uken. Jeg vet jeg er alt for sjalu til å være i et forhold, men sånn har det blitt. Bare hun er sammen med noen andre gutter, snakker og tagger andre gutter i innlegg osv. Det som også er et stort problem. Det er ofte, nærmere alltid jeg som må ta initiativ for å være sammen. Og f.eks når vi har planlagt at vi skal være sammen en kveld, når vi ikke har sett hverandre på en stund og savner hverandre, får jeg plutselig beskjed om at bestevenninen hennes også kommer, noe som jeg blir skuffet over. Syntest det er vanskelig å forholde seg til henne, når det ofte blir forandringer i planene vi har. Any help? Lenke til kommentar
Yahmaan Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Har du prøvd å snakke med dama di om dette? Det med sjalusien er jo noe du selv må jobbe med, tenk på at du selv har andre jentevenner f.eks. Men jeg syns du bør fortelle henne at du syns dere tilbringer for lite tid sammen bare dere to. Hvis hun virker enig så har dere iallefall et utgangspunkt til forbedring. Hvis hun derimot virker total uenig og uinteressert i å finne en løsning så må du selv vurdere om forholdet er verdt det. Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 1-3 ganger i uken bør da virkelig være greit nok, hahaha? Lenke til kommentar
Humber Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ah....du er i nesten samme greia som jeg var i. Hun var på ferie der hun møtte noen andre og når hun kom hjem klarte hun ikke å akkseptere det faktum at hun aldri ville se disse guttene hun hadde blitt så "glad i". Hun sa at alle tankene hennes og sånn kom til å være i danmark (der hun møtte dem) og når hun sa det tenkte jeg; jeg kan jo faen meg ikke være sammen med ei kjerring som tenker på ANDRE folk? Glem det kamerat dette forholdet funker ikke Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jo mer sjalu og vanskelig du er, jo mer vil hun like å være rundt gutter som ikke er slik. Lite smart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå