jic Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Hei! Kjøpte nytt simkort fra webside til en kjent mobil operatør for noen dager siden. Betalte med visa med personligkode osv... Fikk tilsendt simkort og når jeg logger inn på mine sider på websiden deres så står det en annen person sin personlia istedet for mitt og kan se ut som den har vært brukt siste tiden. Jeg dobbelt sjekket om jeg fikk riktig nummer med bestilling bekreftelse. Hvor lenge må en operatør holde mobilnummer i karantene fra den blir sagt opp til operatør kan bruke den igjen? Jeg har sendt dem mail om å sende meg et nytt nummer da jeg ikke har lyst på å beholde en annet sitt simkort og få uhyggelig oppringinger fra ukjent personer og hvem vet hva slags tjenster den personen har abonert på. Er det noen andre som har opplevd det samme som meg? Endret 27. november 2009 av jic Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Telenor opererer med en karentenetid på 6 mnd. Men dessverre så kan gamle tjenester henge igjen, dette er et kjent problem. Har nummeret blitt brukt til oppringinger eller er det sms? Innkommende eller utgående sms? Lenke til kommentar
jic Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Telenor opererer med en karentenetid på 6 mnd. Men dessverre så kan gamle tjenester henge igjen, dette er et kjent problem. Har nummeret blitt brukt til oppringinger eller er det sms? Innkommende eller utgående sms? Jeg fikk ikke opp samtale historikk, men den var blitt påfyllt med penger forrige måned utfra hva som sto der. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Merkelig. Er dette telenor eller netcom? Lenke til kommentar
jic Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Ingen av de 2. Har sendt mail til kundeservice, så får se hva jeg får i svar. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ja hva sa de? Lenke til kommentar
jic Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Ja hva sa de? Fikk beskjed om å sende simkort nr, og jeg sendte dem det og skrev i samme mailen at jeg ikke ville beholde et annet kort. Fikk beskjed om at de stenger simkortet og sender meg et nytt nr. Var like greit for meg, så saken er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå