Stianosh Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hei! Jeg skal til USA, men ble plutselig litt forvirra med hvordan jeg må gjøre det med datoer og booking da jeg skal i flere byer. Dette er bare et eksempel: Jeg lander i NY 10 mai og skal være der i to netter. Når de to nettene er over reiser jeg videre til Philadelphia. Blir det slik at jeg må bestille hotellrom 10 og 11 mai i NY, og 12 og 13 i Philly? Eller blir det 11 og 12 mai i Philly? Jeg er ikke vant til reising, så ikke le Takk på forhånd Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Dato for hotell = dato for innsjekk Lenke til kommentar
Stianosh Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Dato for hotell = dato for innsjekk Takk! Lite reisevant Lenke til kommentar
Stianosh Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Dato for hotell = dato for innsjekk Takk! Lite reisevant Så om jeg reiser mellom byer, så må jeg sjekke inn samme dato som siste dato i forrige by? Ta mitt eksempel øverst, jeg bor i NY 10 og 11 Mai. Da sjekker jeg inn 11 eller 12 Mai i Philadelphia da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå