trespiser Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Kom over denne youtube kanalen. syns den var bra je så je vil at dere også skal se GlassesOfHeaven Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ingenting som irriterer meg like mye som denne mannen Paki American Fast Food Her irriterer du deg over kanalen. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Sikkert hans egen kanal, som han vil ha flere treff på... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ingenting som irriterer meg like mye som denne mannen Paki American Fast Food Her irriterer du deg over kanalen. Eh nei? Han irriterer seg over mannen på videoen som er der. Geez... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 jeg syns denne kanalen er ganske nice http://www.youtube.com/user/flemmingss Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Dette er vel han fyren som har postet channelen sin før her, ser ut som han har lagd en ny en nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå