Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Cabinett til i7+ gtx 295 (vifter)

Anbefalte innlegg

Jeg har i7 og gtx 295 i et Lian Li PC8 case for tiden. Funker ganske bra men føler at temperaturene kunne vært bedre. (på grafik kortet)

Leter etter en case som har vifter og veldig bra temperaturer. Eneste jeg bryr meg om er temps..støy er ok men vil helst ikke ha overkill.

Noen som har noe bra forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja disse 2 case'ene er bra.

Hvordan er HAF med tanke på manglende støv filter og er det eventuelt lett og senere instalere vann kjøling?

og i SNIPER er det eventuelt plass til mere ting om man skulle ønske det ( GC etc)?

takker for svar .)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Ja disse 2 case'ene er bra.

Hvordan er HAF med tanke på manglende støv filter og er det eventuelt lett og senere instalere vann kjøling?

og i SNIPER er det eventuelt plass til mere ting om man skulle ønske det ( GC etc)?

takker for svar .)

Har HAF 932 selv. Og den samme processoren/skjermkortet. Selv syns jeg ikke det er noe problem uten støvfilter. Man må bare rense en gang i blant. Eller man kan modifisere og legge inn noe som fungerer som filter. Fronten en det enkleste som er bare og dra av fronten der hvor den store viften er og løsne noe skruer for og så legge inn noe tynt stoff. Tror svarte strømpebukser mulig funker fint.

Endret av WilliamRobertsen
Lenke til kommentar
Hva føler du når du føler at temperaturene på grafikkortet kunne vært bedre?

Hvor varmt blir det?

Tror du at kortet kan ta skade av temp, 295 er vel ikke et kjølig kort uansett.

Synes det er et lite poeng i å avklare behov før kjøp.

Nja. Tempraturen kan ofte rekke 60+ på skjermkortet men jeg ser ikke det som et problem hvis ikke man skal overclocke. Men dette er bare under harde belastninger som nvidia sine demoer og slikt. Under spilling er det omkring 50-60 maks. Stockjøleren til cpu holder lenge den og. Eneste er vel støvfilteret som magler. Men det er nok av plass i det og det er bra til senere oppgraderinger. Vil vel egentig foretrekke dette framfor antec 1200 siden dette har flere muligeter. Men også kan du kjøpe støvfilter for de fleste typer vifter. Hvis støvet er et problem.

Endret av WilliamRobertsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...