Gå til innhold

kable koaks for tv/kabelmodem?

Anbefalte innlegg

Prøvde i dag å legge om kablingen til kabelmodemet i kjelleren i dag. Tenkte å få flyttet det ut i et oppbevaringsrom. Men, tenke seg til, når jeg vår ferdig med å koble så nektet det å fungere lenger. Er det noe spesiellt å ta hensyn til når man kabler koaks?

Jeg har passet på å få god kobling til skjerm i alle uttak. Jeg har terminator på det siste uttaket (det nye) og enda vil det ikke fungere.

Noen tips?

Jeg får bilde på tv. Så jeg vet det er i alle fall litt kontakt der...

-C-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei.

Etter jeg hadde ræla nok så tok jeg av alt det nye og skulle koble det tilbake slik det var. Men det funker fortsatt ikke. Jeg mistenker kanskje at veggboksen jeg kjøpte på Clas er defekt. Analog tv funker greit med perfekt bilde, men kabelmodemet får ingen signaler... Skulle hatt kabeltester...

Det er ikke forskjell på veggbokser for TV/RADIO/SAT og TV/RADIO/INTENET er det vel? Samme plugg, samme plassering. (?) :)

-C-

Lenke til kommentar

Hmz... Da har ikke Clas rett uttak i butikken... Må vel på City Radio/TV da? Eller noe slikt?

Og er du 100% sikker på dette?

EDIT: Ser på TVECO sin nettshop at det er forskjell på disse uttakene. (De selger iallefall TV/RADIO/SAT _og_ "MULTIMEDIA" uttak...)

Så vi får vel føre opp denne på listen "Christian gjør ting han ikke kan". ;)

-C-

Endret av ChristianW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...