Kjartan E!de Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hei! har tenkt å investere i ny mobil nå når jeg får litt penger, da jeg er lut lei av rotten LGku990. har vurdert: 3gs omnia 2 omnia HTC HD2 Toshiba tg01 Acer neotouch osv er egentlig nokså sikker på HD2, med mulig det er ting jeg har oversett... liker det med stor skjerm og størrelse er egentlig ikke noe problem, men tg01 er unødvendig stor.. lurer også på hvilket microSDHCminnekort jeg skal bruke og litt om hastigheter.. har et 16gb nå.. og det går tregt som juling.. men mulig det bare er mobilen som rusker... og hvordan er internminne(iphone, omnia2) vs. minnekort når det gjelder astigheter? kameraet må være bra og helst ha blits. den må også være solid da jeg mister tlf i gulvet innimellom... hjelp takk:D Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 ødump Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 dump Lenke til kommentar
iam Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 den må også være solid da jeg mister tlf i gulvet innimellom... Perfekt mobil for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå