CurSe Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Må ta en liten shopperunde før julebord og jula slår inn, så jeg trenger noen nye penklær. I utgangspunktet har jeg sett for meg dressbukse, skjorte og vest, men dressjakke er ikke helt utelukket. Hvor får man kjøpt det i Tromsø? Jeg vet bare om 3 butikker som selger noe sånt: Dressmann Sentrum Dressmann Jekta Bertoni Nerstranda Har bare tittet kjapt inne på Bertoni og siden det er en såpass liten butikk frykter jeg at de ikke har det jeg leter etter der. Har lest litt forskjellige meninger om Dressmann her inne, men jeg skal nå inn dit å ta en titt om ikke annet. Er det noen andre butikker jeg kan stikke innom utenom de tre jeg nevnte oppi her? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Virker som M.A.S. på Strandtorget har et godt utvalg av litt dyrere klær. Ville tatt en tur innom der. Vibb.no kan være et fint hjelpemiddel til å finne butikker du kanskje ikke visste om eller lese om hva de har. Varierer jo litt hva du kan finne der da det meste er brukergenerert. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 For penklær er vel Brødrene Johanessen ved brua stedet å gå. Har et veldig bra utvalg av dresser. M.A.S har vel også noe, men utvalget blir lite i forhold til førstnevnte. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 M.A.S ligger der Gerald Holte, eller noe sånt, var før? Hvordan er prisnivået på Brødrene Johanessen? Hørtes ekslusivt ut Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 M.A.S ligger der Gerald Holte, eller noe sånt, var før? Aaaaaner ikke:P Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 M.A.S ligger på strandtorget, ved siden av Nerstranda. Brødrene Johanessen fører bl.a merker som Ricco Vero, Tiger, Frislid og Sand. Kjøpte konf.dressen min der. God service! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå