Gå til innhold

SE t610 - Kommet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner jeg å bli lei av ventingen. Har ventet på denne mobilen siden lanseringen i Februar. Kan ikke mobilen komme snart da! Argh! :-?

 

Det som er værst er at INGEN vet akkurat når den kommer. Så den kan komme 6.6 eller 11.6 eller kanskje 1 måned! Jeg frykter det værste :p

Lenke til kommentar

hey, ja har lagt merke til at du og gjør det :)

men synes det er litt dyrt i sverige uten abbo!

Expert/elkjøp solgte til 4500/5000 sek.

 

Vil heller vente til den kommer til norge, desuten gjør youngtalk de litt billigere. Jeg venter jo ikke forgjeves!

Lenke til kommentar

Hvis du ringer med Telenor til Telenor er prisen ca. den samme som Chess. Ringer du til Netcom er Telenor dyrere enn Chess. Telenor til privat er dyrere.

Chess opererer med kun en pris uansett når og hvor du ringer. Chess er klart billigst!

Og ikke minst opererer Telenor fremdeles med før og etter 17.00-priser, helge-priser osv.

 

Se forøvrig denne artikkelen: http://www.dinside.no/php/art.php?id=89630

Lenke til kommentar

OK, en nyhet jeg ikke har fått med meg, men fremdeles forskjellig pris om du ringer til Telenor eller Netcom. Dvs. Chess er billigere.

En annen ting som jeg ikke har oversikten over er abbonements pris, tilknytningsavgift. Disse er også forskjellige. Vil tenkte meg at Chess kommer bedre ut her. Jeg betaler ihvertfall 9 kroner i mnd. avgift, mot at jeg betalte 50 kroner hos Telenor før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...