Dunestar Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jo, den skal vel ihvertfall sendes ut i Norge i dag... Om den er i salg, er en annen sak. Hvordan skal T610 uttales? T-seks-ti? T-sekstien-null? T-sekshundreogen? Vanskelig spørsmål! Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hehe, detvarenfinmåteåskrivedpå Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 T-sekshundreogen? 601 ? Jeg sier T-seks-ti tror det er best ja Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 ehhe, det skal egentlig uttales T-seks-ti, det er det som står på hjemmesiden til SE. og mobil er ikke her idag fordi den ble send tilbake til fabriken fordi den hadde et sofware feil. så den kommer sikkert til å komme til fredagen eller neste mandag. sufs, jeg som har ventet SÅÅÅÅ lenge på den . men men, kan se på den lyse siden at når den kommer tilbake så kommer ikke det til å være noe feil på den(håper vi da) Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Er det noen som tror at T610 kommer til landet 6/6-03? Tipper jeg må vente til over helga før jeg evt. får min. Drar vel ut enda lenger. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Snakket med både telebutikken og spaceworld i bergen idag. Telebutikken mente den kunne være her imorgen eller om en uke, rettere sagt: ingen peiling. Spaceworld er alltid pessimistiske så de sa at den ville være her i slutten av måneden. Lenke til kommentar
El acero Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 jeg var innom telebutikken på oasen i fyllingsdalen idag, de sa d va litt usikker levering, men kunne nesten garantere meg at den kom i løpet av uken... Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Om jeg kjøper T610 på telebutikken.no, kan jeg da levere den til telebutikken sin butikk her i Haugesund om det oppstår feil el.no? Er Telebutikken den samme som på internett? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 telebutikken.no har ubekreftet leveringstid, fikk svar på mail idag. Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 What the box includes 1 T610 1 Battery 1 Travel charger 1 Polishing Cloth 1 Attachable tiny mirror for self portraits 1 Drivers and software CD 1 Manual Er det dette jeg kommer til å få fra telebutikken også? Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 www.mobilland.no påstår at de har den på lager. Jævlig bra pris også: 2290,- med netcom talk. Netcom youngtalk: 2790,- Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 jeg tviler på at de har den på lager asså, tatt i betraktning alle som ikke har det... dessuten er talk et helt annet abb, 2790 kr er 400 kr dyrere enn telebutikken.no på youngtalk! Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 dessuten står det VENTELISTE! over alle T610 greiene på den sida;P Lenke til kommentar
Joagutten Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Må si jeg blir litt oppgitt av å lese alle innleggene om hva tid T610 kommer. Det er iallefall tydeligvis at de ovennevnte butikker ikke har noen som helst peiling hva tid telefonen kommer. Det som er sagt, og jeg har ganske pålitelige kilder det er at telefonen vil trolig introdukseres tirsdag 10/6 i Norge. Dette er såfremt hvis alt går etter planen vel og merke... Jeg pratet også i dag med Sony Ericsson, og de stadfestet den samme dato, og det jobbes på spreng med lydproblemet nå. Så hvis det er noen som har fått inn telefonen er de nok med lydproblemer, og har kommet til landet av direkte-importører. Så kjære SE T610 fans, neste uke er nok deadline uansett hva den enkelte sjappe sier. Lenke til kommentar
tallone Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Itavisen.no skriver at Sony Ericsson har bekreftet at lanseringen av T610 i Norge er utsatt. Den blir ikke klar før om et par uker. http://www.itavisen.no/art/1301283.html Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 ugh, nå begynner det å ta lang tid ass... SX1 nærmer seg med stormskritt også=/ Lenke til kommentar
Trio Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 på telebutikken`s avis som kom i går hadde de aventert t610 til ca.2300,- med talk.Er jo litt teit å vise den i avisa og så ikke ha den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå