rontonic Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Status hos komplett på denne telefonen er nå: "Må skaffes (3 dager)" Dette kan jo love bra?? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=2&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 joda.. men stola på detta? tror det ikke før eg får se den Lenke til kommentar
Mobilfrik Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 de har en bekreftet dato fra SE at den skal komme 27/5. De får også inn et nytt parti 29/5. Det står også 27/5 på ordrebekreftelsen (fax fra Telefast) min :smile: Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Leverandøren bekreftet at det kommer telefoner på onsdag! De vil være i butikkene på fredag! =) Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Kult. Da får jeg min T610 jeg også håper jeg. Får den for 3300,- ink. mva. og uten binding til noen. Er det brukbar pris? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Kult. Da får jeg min T610 jeg også håper jeg. Får den for 3300,- ink. mva. og uten binding til noen. Er det brukbar pris? Hvor får du den for den prisen? Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Har en onkel som har fått den prisen av en som selger telefoner til bedriften han jobber i. Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Halla! Har prøvd å laste ned spill til 720i, har prøvd mange sider men ingen funker. Enten får jeg svar at koden ikke er gjenkjent, mens fra andre sider får jeg nedlastning misslykket når jeg velger last ned knappen. Noen som har en bra side som virker til 720i ? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hvor i [sett inn kraftuttrykk her] har dere fått bekreftet at mobilen er bekreftet 27.mai? Sendte en mail til mpx og fikk som svar at leverandøren ikke venter den inn før langt utti juni.. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Syns du det var rett post gaaal? Scirocco: fra leverandøren sjøl... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 jeg bestilte den fra komplett på lørdagen, og de sa, at den kommer på torsdag/fredag. og det var etter at jeg hadde snakket med han typen i 15 min om hvor sikkert det var. Så jeg tror at den kommer til uka Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Så lønner det seg nå å bestille fra Komplett nå, som ser ut til å få telefonen de aller nærmeste dagene, eller vente og se om den dukker opp i butikk før de som har bestilt fra Komplett får telefonene...? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 bestill fra komplett nå!! og vis du ser den i butikkene før, så bare avbestiller du mobilen fra komplett. Men komplett har den til en ganske god pris da. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Lanseringen er 2. juni. Da skal, såvidt jeg vet, det komme et større parti til landet. Det betyr jo at man ikke behøver å få panikk om man ikke får bestillt innen 2. juni, men at det vil være nok telefoner til alle som virkelig har lyst på. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 snakka med Dangaard i dag, de hadde fått inn et større parti, som ble sendt tilbake til SE fordi det var støy i høyttaleren I følge mobil.se er jo ikke den feilen fiksa enda, så vi må nok bare forberede oss på et par uker til med venting Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 støyproblemet ble nesten fikset med engang da... alle mobilen som kommer nå er perfekte. De fleste butikken får inn partiene på fredag, lørdag, eller mandag...(etter d jeg har hørt da) Lenke til kommentar
Whizzo Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hvor mye tror dere den vil koste med kontantkort? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hmmz, vis u kjøper over nettet, på citri.no f.eks, koster den ca3600 med frakt, eller kan u alltid kjøpe den fra butikken når den kommer, komplett f.eks selger den for 4000 tusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå