steinrawr Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Hei! I dette øyeblikk har jeg akkurat sett ferdig Ice Age 3. Gjennom filmen har jeg lagt merke til diverse etterligninger av disney-filmer og andre kjente filmer animert inni. eks: Der Manfred putter to små dinosaurer i hver sin ende av en tømmerstokk, slik som i Pocahontas, og Star Wars-etterligningen hvor Back og 'Possumene' flyr på dinosauren. En scene jeg derimot lurer veldig på, er en av avsluttningscenene. Den der Sid forlater "barna" med dino-moren. Hvor er dette tatt i fra? Noen som har en idé på hvem Back skal forestille? Selv tenkte jeg Solid Snake når jeg så han i starten, med kniven i munnen under vann! Endret 20. november 2009 av EMiRo Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Sugde, kjempe kjedlig, mega skuffet og resten forklarer seg selv. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 iNeo: Jeg har på ingen måte bedt deg om din subjektive, uforklarte mening om filmen. Uten noe å bidra med, er det like greit å la være! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Aner ikke hvor slutten er fra, eller om den i det hele tatt er fra noe. Når jeg så Back tenkte jeg mest på Rambo. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 iNeo: Jeg har på ingen måte bedt deg om din subjektive, uforklarte mening om filmen. Uten noe å bidra med, er det like greit å la være! Ehm jo det gjorde du før du redigerte innlegget ditt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ehm jo det gjorde du før du redigerte innlegget ditt. Ja. Han redigerte. Så la være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå