HValder Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Engelsk tastaturoppsett. Du gløymer den viktisgste komponenten i å sette opp eit eget opplegg: kunnskap om eigen fysikk, det er heilt poenglaust å sette opp eit eget opplegg dersom ikkje formålet er å tilpasse opplegget til akkurat din fysikk og dine preferanser mtp. øvelser og utførelse. Tren nokon år så skjønnar du kanskje kva eg meiner. Men selvfølgelig, du som nettopp har begynt å trene er jo eksperten på området, ikkje sant ? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Yes, jeg er ekspert over min kropp ja. Tror ikke at akkurat du vet noe spes om hvordan jeg fungerer. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 I know. Jeg kan virke små irreterende Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 I følge denne tråden, så er det bakre lår som skal være fokus gruppen for øvelsen. Jeg synes ikke den ser så veldig vond ut, må bare passe på å ha litt lavere vekter enn i vanlig mark og kanksje ikke kommet rett fra snøbading. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 hamstrings ved strakmark ja...bare å kjøre lave vekter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå