Montag Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Som emnetittel sier, har dette bildet gått noen runder i photoshop? Hærland slår meg ikke som å være typen til å vise såpass mye... Endret 20. november 2009 av Montag Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Som emnetittel sier, har dette bildet gått noen runder i photoshop?Hærland slår meg ikke som å være typen til å vise såpass mye... Viser såpass mye? Hva er det hun viser da? Ser ut som bildet er tatt underifra et glassbord, det er ihvertfall noen refleksjoner der, av kneet hennes... Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vise såpass mye? Ser jo bare ansiktet... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Denne skjønte jeg virkelig ikke. Viser jo så og si ingenting, langt dristigere var Se og Hør oppslaget hun hadde for noen år tilbake når hun måtte sone fengselstraff. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Hehe, har kneet hennes brystvorte? Jeg må visst få meg nye briller... @Chris: Hva mener du? Endret 20. november 2009 av Montag Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hehe, har kneet hennes brystvorte? Jeg må visst få meg nye briller... Du trenger briller. Eller kikkert. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Hehe, du har nok rett, men en artig bildekomposisjon var det i alle fall. Neppe tilfeldig at Dagbladet valgte å gå for akkurat det bildet heller... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hehe, har kneet hennes brystvorte? Jeg må visst få meg nye briller... @Chris: Hva mener du? Leste mitt eget innlegg nå og så at det hadde litt vel stort rom for feiltolkning! Altså, hun måtte ikke sone for bildet, men var en sak om at hun muligens skulle i fengsel, derfor laget se og hør en sak om det med noen cheesy bilder. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Hehe, du må gjerne poste de bildene... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Du ser nok bare refleksjonen av kneet hennes i glassplaten. Det kan se ut som noen har forsøkt seg på å gjøre jakken hennes gjennomsiktig i Photoshop, men jeg tror/synes bare det er en litt uheldig komposisjon. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hehe, du må gjerne poste de bildene... Kan nok ikke skryte på meg å være i besittelse av de. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det er en kombinasjon av en veldig lang eksponering med bevegelse pluss blitz. Det deres fantasier ser er en refleks fra glasset fra en annen tid i eksponeringen når kameraet pekte en annen vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå