SebRamsland Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Heisann! Først og fremst har jeg valgt å ikke legge denne inne i flash-forumet, da jeg føler at dette dreier seg om kodingen/implementeringen av et flashobjekt, og ikke selve flashfilene. Jeg tviler på at flashelementene som for eks. Issuu leverer er feilkodede. Uansett: Har oppdaget et ganske merkelig problem med nettsiden min (www.sebastianramsland.com) Saken er at alle flashelementer, når jeg bruker PC, fungerer plettfritt. Men med Mac'en min (Snow Leopard + Firefox/Safari) så fungerer for eks. ikke "fullscreen"-knapper osv. Et eksempel er denne siden: www.sebastianramsland.com/portefolje Her fungerer fullskjerm-knappen og mute-knappen helt fint på PC'en min. Men på Mac'en, så skjer det ingenting når jeg trykker på knappene. Noen som har noen ide om hva som kan være problemet? Endret 20. november 2009 av Seb.R Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Heisann! Først og fremst har jeg valgt å ikke legge denne inne i flash-forumet, da jeg føler at dette dreier seg om kodingen/implementeringen av et flashobjekt, og ikke selve flashfilene. Jeg tviler på at flashelementene som for eks. Issuu leverer er feilkodede. Uansett: Har oppdaget et ganske merkelig problem med nettsiden min (www.sebastianramsland.com) Saken er at alle flashelementer, når jeg bruker PC, fungerer plettfritt. Men med Mac'en min (Snow Leopard + Firefox/Safari) så fungerer for eks. ikke "fullscreen"-knapper osv. Et eksempel er denne siden: www.sebastianramsland.com/portefolje Her fungerer fullskjerm-knappen og mute-knappen helt fint på PC'en min. Men på Mac'en, så skjer det ingenting når jeg trykker på knappene. Noen som har noen ide om hva som kan være problemet? Det samme skjer også med macen min. Men etter at jeg innstallerte dette programmet ble det mye bedre. http://mac1.no/artikkel/8501/fa-en-bedre-s...ed-clicktoflash NB: Programmet bare til safari! Lykke til! Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Takk for tipset Men det må da finnes en annen enklere løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå