Din_Laban Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Har litt snadder her, bilder som er tatt av Tromsdalen kirke (også kjent som Ishavskatedralen) under åpningen av Nordlys-festivalen. Spennende lyssetting, som skal minne om fargespekteret i nordlyset. Bildet er tatt fra Nordsjetéen, Tromsø Havn På Sørsiden av kirken Fra sørvest, like ved brufoten av Tromsøbrua på fastlandssiden Alle bildene er tatt håndholdt med Nikon D5000. Stort sett var jeg heldig den kvelden, og jeg sier meg fornøyd. Endret 30. januar 2010 av bjornh Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Veldig fine bilder men du må rette dem opp litt synes jeg.. Er de noe redigert foresten? og hva pleier du å gjøre med bilder før du legger dem ut exempelvis? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kun konvertert fra RAW (NEF) til JPEG. Intet gjort med dem utover det. Rettelse: det bildet over Tromsøysundet er tatt med stativ... Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Her ett som jeg converterte til jpeg er ikke noe god på RAW men prøver alikevell.. Orginal Redigert Allt tatt med Lukkertid 5sec F/3 eller 4 husker ikke iso 100 Endret 2. februar 2010 av hubbix Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ble ikke så dumt det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå