stian1986 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 hei jeg har siklet litt etter lenovo's nye idepad u450p 14' laptop, og lurte på et par ting angående den. noen som hvet hvor en kan få tak i en slik en i norge? så er det om den passer mine behov, er klar over at den ikke er av de raskeste og kraftigste men heller smalere tynnere og lettere. men dog lurte jeg på om den kommer til å oppfylle mine krav når det kommer til bruk, jeg har egentlig 2 absolutte krav begge krever noe grafikk yttelse og det er her jeg er mest usikker på om denne maskinen holder mål, den må kunne brukes til å kjøre d3 engineering program som pro-e, solidworks og lignende. engeniør student her som ikke har fåt hvite helt hvilket program som en trenger i neste semester. I tilleg kommer et absolutt krav om spilling det må kunne kjøre StarCraft 2 og Diablo 3, kjønner at system krava til disse ikke er tilgjengelig enda men det må da være mulig å tilnerme det til noe som eksisterer i dag. Ellers er det den lette og hedige størelsen som er lett å bare slenge i sekken uten å knekke ryggen på vei til og fra skole (høyskole jeg er hvel blit voksen 0_o ) link til produktet: http://shop.lenovo.com/SEUILibrary/control...7802302A7A501F0 jeg er tror jeg må ha den som er helt til høyre i bildet siden det er den eneste med dedikert grafikkort. ellers om det er noen som vet om noen lignende bærbare som passer kravene om å være: 14' lett og liten fungerer til basic gaming/3d engeneerings programer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå