Gå til innhold

Syke ting å gjøre i USA - kom med forslag!

Defo

Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng 21 åringer som planlegger roadtrip til vestkysten av USA i sommer. Vi har allerede kommet fram til et par sprø ting å gjøre, som strippeklubber, gaybar, streaking osv...

Men vi har 4 uker til gode så forslag på enda mer, gjerne sykere ting å gjøre hadde vært topp!

Forslag? :whistle:

Endret av Defo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slike ting, hehe. Jeg hoppet i fallskjerm i San Diego, det var morsomt og overraskend billig, tror det var $200 for hoppet, samt at jeg betalte $100 ekstra for å få en annen kar til å filme det hele. Tandemhopp.

Ellers bør dere jo innom Vegas, kan anbefale å ta en tur innom Palms hotel, øverste etasjen i Playboy klubben. Fett sted, men koster $1000 for et bord der, men det er inklusiv en vakt som slipper inn og ut de lykkejegerne dere inviterer og dere får en flaske bacardi. Litt dyrt til å være US der, omtrent norske priser, men vanvittig kult.

Six Flags i LA hvis dere liker berg-og-dalbaner. En aktivitet før dere skal på gaybar. Husk at i USA så er det 21 årsgrense overalt, så ikke ta med deg noen 20år- med deg, det er stress. Dessuten må dere somregel bruke Pass som id på utesteder.

Ellers så må dere jo kikke på Santa Monica på dagtid. Kanskje også ta en tur ned til Tijuana(Mexico), der kan det gå vilt for seg, og er kun 15 min sør for San Diego. Det er dit kåte amerikanere reiser før de blir 21 år ^^

Det er så utrolig mye å finne på i California, at dere rekker kun en brøkdel. Har ikke noen syke ting å anbefale egentlig, men det er nok ikke vanskelig å finne på noe gøy der. Digger CA selv. God tur =)

Lenke til kommentar
Slike ting, hehe. Jeg hoppet i fallskjerm i San Diego, det var morsomt og overraskend billig, tror det var $200 for hoppet, samt at jeg betalte $100 ekstra for å få en annen kar til å filme det hele. Tandemhopp.

Ellers bør dere jo innom Vegas, kan anbefale å ta en tur innom Palms hotel, øverste etasjen i Playboy klubben. Fett sted, men koster $1000 for et bord der, men det er inklusiv en vakt som slipper inn og ut de lykkejegerne dere inviterer og dere får en flaske bacardi. Litt dyrt til å være US der, omtrent norske priser, men vanvittig kult.

Six Flags i LA hvis dere liker berg-og-dalbaner. En aktivitet før dere skal på gaybar. Husk at i USA så er det 21 årsgrense overalt, så ikke ta med deg noen 20år- med deg, det er stress. Dessuten må dere somregel bruke Pass som id på utesteder.

Ellers så må dere jo kikke på Santa Monica på dagtid. Kanskje også ta en tur ned til Tijuana(Mexico), der kan det gå vilt for seg, og er kun 15 min sør for San Diego. Det er dit kåte amerikanere reiser før de blir 21 år ^^

Det er så utrolig mye å finne på i California, at dere rekker kun en brøkdel. Har ikke noen syke ting å anbefale egentlig, men det er nok ikke vanskelig å finne på noe gøy der. Digger CA selv. God tur =)

Takker for gode tips! Fallskjermhopping skal sterkt vurderes. Vi kommer til å leie en bobil som vi kan gjøre rundt og overnatte i, så Tijuana kommer nok til å bli aktuellt ^^ Men det skal være med pepperspray i lomma....

Vi er også keen på å finne noen high school fester å rocke :p Noen tips til dette og hvor det er best å prøve å finne noe?

Planen er hittil, etter tilfeldig rekkefølge:

- Arizona

- LA

- Vegas

- San Francissco

- Death Valley

- Grand Canyon

- Route 66 med småbyer og redneck barer.. :p

Lenke til kommentar
Er fly og bil på plass eller er dete løse planer?

Det kan dukke opp enkelte overraskelser når det gjelder hotel og ikke minst leie-bil kontra alder.

Så vidt vi har sett er aldersgrense for leie av bobil 21 år. Satser på å bo i den, og moteller på veien. Er ikke løse planer, men vi er i plannleggingsfasen.

Endret av Defo
Lenke til kommentar
Vi kommer til å leie en bobil som vi kan gjøre rundt og overnatte i, så Tijuana kommer nok til å bli aktuellt ^^ Men det skal være med pepperspray i lomma....

Dere bør droppe å kjøre inn til Mexico. Hvis i det hele tatt utleieselskapet tillater dere å kjøre i Mexico bør dere passe på å ikke bli rana (av sivile eller politi). Bilkøene inn og ut er også håpløse, har hørt historier fra folk som stod 3 timer i kø ut av Mexico. I stedet bør dere parkere på USA-siden av grensa (koster 5 dollar-ish per dag), gå over grensa, og ta inn på et hotell. Tijuana er klint opptil USA, og spesielt de viktigste områdene for turister ligger i helt grei gangavstand fra grensa. Taxi og hotell er dessuten billig :)

Lenke til kommentar
Dere bør droppe å kjøre inn til Mexico. Hvis i det hele tatt utleieselskapet tillater dere å kjøre i Mexico bør dere passe på å ikke bli rana (av sivile eller politi). Bilkøene inn og ut er også håpløse, har hørt historier fra folk som stod 3 timer i kø ut av Mexico. I stedet bør dere parkere på USA-siden av grensa (koster 5 dollar-ish per dag), gå over grensa, og ta inn på et hotell. Tijuana er klint opptil USA, og spesielt de viktigste områdene for turister ligger i helt grei gangavstand fra grensa. Taxi og hotell er dessuten billig :)

Du quoter feilperson der, var ikke jeg som sa det :p

Det går tog fra San Diego, 15 min ;)

Takk for tipsene! Høres lurt ut :)

Lenke til kommentar

Start en sekt, ring inn noen crazy beskjeder om "end of the world" til lokale radiostasjoner, barrikader dere i et hus, si at dere has gisler, skyt litt i lufta med noen billige håndvåpen dere har kjøpt.

You'll be having the time of your life!

Eller: Ta en tur innom Bohemian Grove - if they'll let you ...

Lenke til kommentar
Er det virkelig 21 år på å leie bobil? Jeg og noen venninner skulle leie SUV (fordi vi hadde så mye bagasje hehe) da vi kjørte fra LA til Vegas men fikk nei, det var det 25 års grense på. Alle såkalte "Specialty cars".. SUV, cabriolet osv.

Fant ut at leietakeren må være 25, men de som kjører trenger bare være 21. Vi har noe familie der borte over 25 som vi kan sette bilen på, og da er det good to go... :)

Start en sekt, ring inn noen crazy beskjeder om "end of the world" til lokale radiostasjoner, barrikader dere i et hus, si at dere has gisler, skyt litt i lufta med noen billige håndvåpen dere har kjøpt.

You'll be having the time of your life!

Eller: Ta en tur innom Bohemian Grove - if they'll let you ...

Hihi :D

Lenke til kommentar

jeg og noen kompiser leide en svær SUV, skikkelig luksus bil, er bare 21, men det var i florida. leide vanlig suv i new york.

et tips: pass på hvor du parkerer, jeg parkerte med snuta feil vei og fikk en bot på 25 dollar.....

men vestkysten er jo konge for surfing!! så gjør definitvit det, det er gøy.

og fornøyelsesparker, det er hvertfall gøy der borte!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...