suniva Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Heisann!! Jeg har slanket bort 10kg, spiser sundt og trener, og har derfor holdt vekten stabil i 8 mnd nå. Jeg er veldig fornøyd med kroppen min bortsett fra magen, den blir liksom aldri mindre. Har vært og snakket med flere plastiske kirurger ang fettsuging av magen og de mener jeg er en god kandidat og jeg har fått konstatert at magefettet mitt vil være veldig vanskelig å slanke bort. Jeg har bestemt meg for å utføre operasjonen, men er veldig usikker på hvilken klinikk jeg skal velge. Lurer derfor på om noen har eller kjenner noen som har fettsuget deler av kroppen hos Dr. Ørner hos Klinikk Bergen. Ønsker tilbakemeldinger om både positive og dårlige erfaringer dere måtte ha. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Anbefaler deg å ta kontakt med en lege fremfor en plastisk kirurg når det kommer til slanking. Det er klart at en plastisk kirurg som vil tjene tusenvis av kroner på deg vil fortelle at det er vanskelig å slanke det vekk og at du burde velge den enkle måten. Problemet ditt er at du ikke trener hardt nok og ikke spiser sundt nok. Dersom du suger vekk fettet vil det med ditt nåværende kosthold komme tilbake over tid og da er du tilbake på scratch minus noen tusen selvsagt. Når du skriver at du spiser sundt og trener, hva mener du da? Hvordan ser en vanlig uke ut for deg trenings og ernæringmessig? Jeg trodde ikke jeg kunne bli slankere enn jeg var når jeg hadde en liten pute på magen, men så kuttet jeg ut ALL brus og godteri og gikk ned en god del mer. Jeg vet at dette ikke var svaret du ville ha, men du får det allikevel. Lenke til kommentar
suniva Skrevet 20. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Anbefaler deg å ta kontakt med en lege fremfor en plastisk kirurg når det kommer til slanking. Det er klart at en plastisk kirurg som vil tjene tusenvis av kroner på deg vil fortelle at det er vanskelig å slanke det vekk og at du burde velge den enkle måten. Problemet ditt er at du ikke trener hardt nok og ikke spiser sundt nok. Dersom du suger vekk fettet vil det med ditt nåværende kosthold komme tilbake over tid og da er du tilbake på scratch minus noen tusen selvsagt. Når du skriver at du spiser sundt og trener, hva mener du da? Hvordan ser en vanlig uke ut for deg trenings og ernæringmessig? Jeg trodde ikke jeg kunne bli slankere enn jeg var når jeg hadde en liten pute på magen, men så kuttet jeg ut ALL brus og godteri og gikk ned en god del mer. Jeg vet at dette ikke var svaret du ville ha, men du får det allikevel. Hei igjen Takker for svaret selv om det kanskje ikke var det jeg ville høre nei, he he, men du har nok rett i det du sier;) En vanlig uke ernæringsmessig for meg ser slik ut: FROKOST: ca. 1,5 dl havregryn med frosne blåbær og skummelt melk LUNCH 1: 2 grove knekkebrød(hjemmelaget) med forskjellig pålegg fra gang til gang MELLOMMÅLTID: frukt eller grønnsak LUNCH 2: 2 knekkebrød med forskjellig pålegg MIDDAG: fisk eller kylling, ris eller pasta, grønnsaker KVELDS: 2 knekkebrød Drikker for det meste vann, litt light brus innimellom og det blir selvfølgelig en dag i uken hvor jeg kan spise akkurat det jeg vil. Jeg har funnet et kosthold jeg kan leve med hvor vekten min holder seg stabil. Tror jeg måtte ha endret kostholdet drastisk hvis jeg skulle ha slanke bort magen og et slikt kosthold tror jeg ikke jeg kan leve med i lengden. Jeg trener vekter 3 ganger i uken og forbrenning/kondisjonstrening 5 dager i uken:) Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Jeg kan love deg at du klarer å kutte ut brus og godteri hvis du prøver. Alt jeg spiser av godteri er en 100g sjokolade med minst 70% kakao innhold en sjelden gang (1 gang per mnd). Det som er artig er at det er mange som tror at jeg nekter meg selv fete hamburgere sukkerdrikke og snop mens jeg egnetlig ikke har lyst på det lenger. Det smaker rett og slett bajs i forhold til skikkelig mat og drikke. Jeg har hatt dette kostholdet i flere måneder nå og har ingen trang til å gå tilbake til nudler, brus og sjokoladeboller. Det suget du føler etter fet og søt mat er midlertidig. Prøv å drikk litt juice i stedet hvis du må ha noe som er litt søtt å drikke av og til. Det har i hvertfall noen helsebringende effekter. Problemet med fettsuging er at du skyver problemet foran deg i stedet for å løse det på en naturlig og i min mening bedre måte. Enda et svar, men i spoiler for ikke å kuppe tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå