Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Savner spenning i hverdagen!

Gjest Våghalsen

Anbefalte innlegg

Gjest Våghalsen

Det beste jeg vet er spenning og adrenalin, men gjør faen meg ikke annet enn å sitte inne og kjede meg for tia... =/

eksempler på ting jeg får kick av å gjøre:

skate/ekstremsport

graffitti/tagging

Urban exploring (utforske spennende steder, f.eks nedlagte bygninger osv)

Generelt finne på tull, gjøre noe bare fordi det er gøy uten å tenke så mye på konsekvenser

Jeg har venner, men problemet er at de er av typen som sier "jeg vil ikke gjøre noe ulovlig" og synes det er nok spenning i å sitte å se på en film. Føler meg jævli ofte rastløs, kribler etter å stikke ut å gjøre noe spennende, men ikke så gøy alene og får jo ikke med vennene mine. Vet det finnes flere folk som meg, men ikke åssen jeg skal møte sånne folk, de fleste folkene jeg møter og blir kjent med tør/vil ikke gjøre ting som interesserer meg. Seff glad i vennene mine osv, vi kan jo ha det fett fordet, men må si det ofte blir litt kjedelig i lengden...

... =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er du?

Sånn var livet mitt ganske før, stakk ut og fant på noe kødd. Men etterhvert har det begynt å gå nedover, savner adrenalin av å sprenge en eller fler postkasser :p

Nå får jeg adrenalin-kick av å løfte kjempe tungt :)

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
Gjest Våghalsen

Takker for svar

Jeg er 20 år.

Og før dere tenker jeg har ADHD så kan jeg jo si at jeg ikke lenger driver med ting som rammer andre (som f.eks når jeg var yngre syntes jo også jeg det var gøy å ta ringpigg, kaste egg på hus osv), men nå er jeg egentlig bare ute etter spenning uten å være kjip mot andre.. tagger f.eks bare på stygge gråe betongvegger langs motorveier, der jeg mener ingen har grunn til å bli "sjenert" av det... ville aldri gjort sånn barnslig tull som på barne/ungdomsskolen, jeg har fått litt mer samvittighet over årene :p

TheMartine: jeg skater masse alene, og det er digg med musikk på øret ja, men blir liksom ikke så spennende... skater alene fordi det er digg og gøy å øve inn triks osv, men får ikke så mye spenning ut av det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...