Gå til innhold

Et lite problem...

A_berg

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et lite problem, ettersom jeg er en nybegynner på data og liker og si mine (og høre andres) meninger om det meste har det oppstått en del ubehagelige situasjoner.

problemet er som følger:

1. jeg lurer på en ting, leser de tre-fire første sidene for og lete etter andre tråder med samme problemstilling, om jeg ikke finner noe der starter jeg en ny.

2. jeg får beskjed om at tråden finnes fra før, blir anklaget for spamming og krevd hengt eller skutt...

3. jeg åpner en gammel post fordi jeg finner noen som har spurt om det samme som meg, jeg blir anklaget for bumping og krevd hengt eller skutt..

Er det ikke lov for oss nye på forumet og si vår mening/høre andres mening?

dessuten er det mange "veteraner" med godt over 5000 poster som sender over 20 poster pr.dag (skal ikke nevne navn..) men "noobs", som meg og andre, sender ca.10 pr. dag og blir anklaget for spam...

kan noen fornuftige folk forklare meg alt dette?? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kyllingvippen: skal du kjefte på andre for spam, bør du neigu ikke gjøre det samme selv. Har sletta 2 kliss like innlegg fra deg. Det er SPAM.

BUSTED! :D:lol::D

:lol:

Vel alle de postene om hva som er best om alt mulig rart er jo bare tull. Det forstår jo alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...