Natrich Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hei! Jeg er hos en kameart nå og vi skulle til å spille, men jeg kommer meg ikke på det trådløsenettet hos han, når jeg har koblet til så kommer det "Bekrefter identitet". Er det noen som vet hva problemet kan være? Setter pris på kjapt svar Natrich Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Sakset denne teksten fra Freakforum: ------------ Du gjør slik; åpne nettverkstilkoblinger -> trådløs tilkobling (egenskaper) -> trådløse nettverk -> så klikker du på nettverket som du skal koble til (ligger sikkert under foretrukne nettverk) -> merk denne og trykk egenskaper -> godkjenning - og om det står avkrysset i en rute *IEEE 802.1x-godkjenning - så deaktiverer du denne. ------------- Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Hmm, den kom seg nesten nå, den henter nettverksaddresse i en halv evighet, så kommer det status: Begrenset eller ingen forbindelse. Har skrevet inn riktig WEP key også. :/ Natrich Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Skru av all sikkerhet på router og se om det løser saken. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Skru av all sikkerhet på router og se om det løser saken. Jeg har ikke tilgang til det... Andre forslag? Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hmm, den kom seg nesten nå, den henter nettverksaddresse i en halv evighet, så kommer det status: Begrenset eller ingen forbindelse.Har skrevet inn riktig WEP key også. :/ Natrich Jeg hadde det samme problemet her på mandag. Men jeg skjekka netverks nøkkelen to ganger, så kom jeg på nett. Har du prøvd det? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Har skrevet inn samme nettverksnøkkel seks ganger nå, uten hell Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Haha! Kameraten min hadde lest av feil, ikke rart at det ikke funket... Er på nett nå med egen pc. Takk for tips og løsninger! Natrich Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har skrevet inn samme nettverksnøkkel seks ganger nå, uten hell Ok... Men har du en nettverks knapp på pcen? på en av sidene? som du kansje har komet borti slik at nettet er slått av på din PC? Det er et "ikon" som viser dette. "ikonet" kan det vise: en rund prikk, en sirkel med en strek. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Du kan jo prøve et lite skudd i mørke: På kammeraten din sin pc: start-kjør-cmd-ipconfig/all Noter deg hans ip adresse, subnet og gateway. (Eks. 192.168.1.55 , 255.255.255.0 , 192.168.1.1) På din maskin: Høyreklikk på din aktuelle nettverkstilkobling og velg egenskaper. I fanen generelt blar du deg ned til TCP/IP protokollen og dobbelklikk. Merk av for 'bruk følgende ip adresse' og fyll inn infoen over, men endre ip. (eks 192.168.1.60) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Spenis, den er på hele tiden hos meg Cerwell, takk for tips, men er løst nå Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Forklare løsningen? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Forklare løsningen? Få kompisen til å si riktig WEP key Edit: Og skru av den IEEE 802.1x-godkjenning Endret 20. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå