Deribivv Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hei! Jeg kløpte 2 nye mopder og de var Derbi 04 mod, og ein Furia 04 mod. eg ville teste hva som var best, og de var nok am6 motoren(furia) Greit nok at derbi er forsterka men de har vist ikke noe og si, derbien rauk etter 1239 km og furian har ikke røke endå etter 24000 km. Så nå er de bevist. Kom me innspill Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ser ikke at du har bevist noe som helst jeg.. Det er mye som spiller inn. Kanskje du har fått en såkalt mandags motor? Kanskje du har kjørt de forskjellige. Kjørt på forskjellig olje, evt feil olje. ... Lenke til kommentar
bbrann Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 mer som spiller inn.. trimmet? Hvilken trim? Forgasser instillinger vært splittet før, kan ha mistet noe nedi veivhus Fått sand ol i forgasseren? Masse som kan gjøre det Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 mer som spiller inn.. trimmet? Hvilken trim? Forgasser instillinger vært splittet før, kan ha mistet noe nedi veivhus Fått sand ol i forgasseren? Masse som kan gjøre det Der har vi jo bbran fra mp jo ,men uansett er litt gammel tråd. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 mer som spiller inn.. trimmet? Hvilken trim? Forgasser instillinger vært splittet før, kan ha mistet noe nedi veivhus Fått sand ol i forgasseren? Masse som kan gjøre det Der har vi jo bbran fra mp jo ,men uansett er litt gammel tråd. henrik er koselig han Lenke til kommentar
bbrann Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 mer som spiller inn.. trimmet? Hvilken trim? Forgasser instillinger vært splittet før, kan ha mistet noe nedi veivhus Fått sand ol i forgasseren? Masse som kan gjøre det Der har vi jo bbran fra mp jo ,men uansett er litt gammel tråd. henrik er koselig han Damn, hvem er dere? Dere har vell ikke samme brukernavn på mp .. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) ligger vell ganske åpenbart hvem jeg er hint, du har meg på msn ser mats og er her Endret 14. januar 2010 av Markelure Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 off-topic: flere fra MP her ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå