Akrobaten Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg kjøpte nylig en oppgradering til PCen min, og har fått alle delene jeg trenger, unntatt grafikkortet - ATI Radeon HD 5850 fra Gigabyte. Kortet ble bestilt fra ps.no, og datoen de skulle fått inn kortet har bare blitt lenger og lenger unna i tid (akkurat nå står det både "Ubekreftet (2009.11.27)" og 2009.12.04. På meg virker det som om dette kortet ikke vil komme på lager den nærmeste tiden, noe som er veldig kjipt. Hva foreslår dere at jeg gjør? Finnes det noen sider der kortet er tilgjengelig (samma om det er ASUS, Gigabyte, Sapphire osv)? Er det beste valget å vente til kortet ankommer landet, og i mellomtiden bruke mitt gamle grafikkort (GeForce 8800 GTS)? Takk for svar Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hehe, jeg har kjøpt Asus Radeon 5850 , ser ut som jeg må vente til desember. Det står somregel ubekreftet dato på de fleste det vil si at de ikke vet når de kommer på lager. Det er veldig stor etterspørsel etter disse skjermkortene og AMD har rett og slett lagd for lite. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Det er kjiipt å vente, personlig hadde jeg vel brukt mitt gamle å tatt en telefon til ps.no (blir på mandag nå, eventuelt lørdagsåpent?) for å høre hva som skjer... alternativt om du har mulighet til å få dem til å sende et annet kort i samme prisklasse, eventuelt en annen løsning mot betaling / tilbakebetaling. Lykke til FYI: Hattelco melder om datoen 27.11.2009. Endret 20. november 2009 av Youcef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå