It's me Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Er det noen billiget butikker som selger "WaterChill" og har den på lager eller får det snart? Trenger kjøleren senest neste tirsdag, men helst tidligere. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 www.Datorbutiken.no har den inne trur jeg... edit: ha, nei det hadde de ikke (glemte at jeg kjøpte den siste ) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 3dfx har det De er mye dyrere enn feks Microplex. Det er en grunn til at de har mange "WaterChill" igjen. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 kjøpte fra databutikken. gikk fort å få settet. bestilte på søndagen hadde det på torsdagen Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Så vidt jeg har fått med meg fra diverse forum så vil vel ikke Asetek lenger levere utstyr til microplex. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Så vidt jeg har fått med meg fra diverse forum så vil vel ikke Asetek lenger levere utstyr til microplex. Trodde de fikk tak i noen andre leverandører jeg... Kan noen bekrefte/avbekrefte dette? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja jeg vet ikke jeg, men Microplex hadde det på lager hele forrige uke... Så med mindre de lager det selv så kommer det sikkert fra en plass. Kanskje databutikken? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 svjv har Microplex en tysk leverandør, men det virker jo ikke som de har god tilgang til Waterchill akkurat. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Fikk denne mailen fra Microplex: Hei! Det er dessverre usikkert om vi kommer til å ta det inn igjen - beklager. -- mvh / Regards Espen Faale Daglig Leder / Managing Director ==================================================== Microplex Norge AS, Trøskenveien 36, N-1708 Sarpsborg http://www.microplex.no - http://www.supportforum.info Tlf.: +47-69127790 - Fax.: +47-69127791 ==================================================== On Tue, 27 May 2003 16:35:56 +0200 "Kjetil Drolsum Sandnes" <[email protected]> wrote: > Hei. > > Når får dere inn dette? Jeg vet at det står som ubekreftet, men dere om det vil ta noen dager, noen uker eller feks en måned? > > AS03L3002 Asetek vannkjølingssett, "WaterChill" > - Socket 478 / Socket A > > > Mvh > Kjetil Sandnes Lenke til kommentar
kjetil2002 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Fikk denne mailen fra Microplex: Hei! Det er dessverre usikkert om vi kommer til å ta det inn igjen - beklager. -- mvh / Regards Espen Faale Daglig Leder / Managing Director ==================================================== Microplex Norge AS, Trøskenveien 36, N-1708 Sarpsborg http://www.microplex.no - http://www.supportforum.info Tlf.: +47-69127790 - Fax.: +47-69127791 ==================================================== On Tue, 27 May 2003 16:35:56 +0200 "Kjetil Drolsum Sandnes" <[email protected]> wrote: > Hei. > > Når får dere inn dette? Jeg vet at det står som ubekreftet, men dere om det vil ta noen dager, noen uker eller feks en måned? > > AS03L3002 Asetek vannkjølingssett, "WaterChill" > - Socket 478 / Socket A > > > Mvh > Kjetil Sandnes Jeg fikk også en mail fra samme avsender med litt mer info da jeg spurte om hvorfor de antageligvis ikke ville ta det inn igjen: "Hei igjen, Kjetil! Vi ble sparket som distributør fordi vi solgte det for billig :-/" Så da går jeg antageligvis over til Swifttech. Er det et bra valg, eller bør jeg kjøpe Waterchill? Swifttech er jo ikke så mye dyrere. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 3dfx har det De er mye dyrere enn feks Microplex. Det er en grunn til at de har mange "WaterChill" igjen. Er du kjip på kronene eller??? det er snakk om en forskjell på 161,- og microplex kjørte jo dumpingpriser så hele markedet for WaterChill gikk rett i dass... Hvis du bor i oslo kan du svinge innom 3Dfxcool i ryensvingen 15 mellom 1400-1500 og hente det ut direkte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå