petter268 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg har alltid lurt på hvor mye de gode poltifolka tjener i året. Mange sier det er dårlig, men det kan jo ikke stemme. Er det noen poltifolk her, som kan fortelle meg hvor mye en politimann/dame tjener i året? Da tenker jeg på en nyutdannet. Lenke til kommentar
Fiat justitia Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg har alltid lurt på hvor mye de gode poltifolka tjener i året. Mange sier det er dårlig, men det kan jo ikke stemme. Er det noen poltifolk her, som kan fortelle meg hvor mye en politimann/dame tjener i året? Da tenker jeg på en nyutdannet. Startlønn ligger på i underkant av 300.000, og stiger seg vel i snitt opp i rundt 320.000? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Nyutdanna ligg vel på 300k, oppimot 340k med div. tillegg. Har vurdert politiet, men den lave løna plagar meg. Studerar psykologi no, begynnerløna der er på oppimot 600k. Then again så må eg bruke mange år på utdanning og ta opp stort studielån osv. Nokon som veit korleis løna er i praksisåret på phs? Endret 22. november 2009 av HValder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nokon som veit korleis løna er i praksisåret på phs? Det er ikke lønnet praksisår. Du må jobbe 100% uten å få betalt, og leve på stipend/studielån. Ganske rart, men sånn er det. Det går dog an å få tjent seg litt penger, enten ved å ta en jobb ved siden av, eller jobbe overtid dersom du får lov til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå