Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hordan liker jenter på bli tatt på brystene?

Gjest Guest_G14_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hordan liker jenter på bli tatt på brystene, og hvordan skil jeg slikke dem?

Tja, er vel ikke noen galt eller riktig svar på dette. Tror det på alle måter blir nokså individuelt. Mitt råd: Prøv deg frem! Du merker det nok når det gjøres riktig ;) Bare vær helt sikker på at begge faktisk vil dette, kan muligens bli litt ekkelt første gangene, men det skyldes bare at det kan være uvant og kanskje litt flaut.. Så ikke gi opp ved første forsøk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det viktigste er at du ikke knar puppene som om de var en brøddeig. Puppene er kanskje mer følsomme enn de fleste gutter tror. (selvfølgelig litt individuelt). Og for all del ikke knip eller bit (noe mer en svært forsiktig småbiting) i brystvortene. Det viktigste er å ta seg god tid, stryke forsiktig til å begynne med kanskje og la tungen sin "rulle" rundt nipplene. Ikke glem komplimenter ;)

Lenke til kommentar

Jeg kan jo fortelle hva jeg synes er godt ^^

Jeg liker å bli strøket forsiktig langs kløften. Finnes der ingen kløft, så stryk der det vanligvis ville vært en :p Jeg setter og pris på brystvortetafsing, men da helst på "knotten" enn selve areola. Stryking er forøvrig en vinner nesten uansett. Jeg har rimelig følsomme brystvorter, men det stammer fra at jeg har piercet mine. En piercing kan gjøre to ting, hva følelse angår. Og det er å gjøre den mindre sensitiv eller mer sensitiv. Jeg gikk fra sensitiv til sinnsykt sensitiv tilbake til rimelig sensitiv.

Kommunikasjon er viktig. Om eieren til brystene du vil ta på egentlig ikke synes det er noe særlig å bli tatt på brystene, spiller det liten rolle hvordan du gjør det, om du "får lov" å gjøre det. Da lar hun deg nok gjøre det for din egen skyld fordi hun liker å se at du nyter det, og på den måten nyter det selv.

Lenke til kommentar

Jeg fåretrekker at puppene mine blitt tatt med hele handa, slik at de på en måte ligger i handa til typen. så evt gjør en sirkelbevegelse mot klokka. det er godt når han suger og småbiter, da kommer det ofte litt lyder ut av meg. hvis han er svak med fingeren over nippelen så kiler det, og da ler jeg litt :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...