Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 har seg sånn at jeg føler meg så sykt sjalu, jeg vil virkelig ikke være det, men klarer ikke å la være. jeg er fortiden er veldig langt unna kjæresten min, vi ser hverandre hver 5 uke. hun er nå på besøk hos en kamerat, de er hjemme hos han alene, før jeg ble sammen med kjæresten min, var de 2 litt på fløteren. jeg har snakket med han karen etter at vi ble sammen og han har fortalt meg at han begynte å få følelser for henne osv før jeg ble sammen med henne... da jeg ringte henne istad sa hun at hun nettopp kom inn døren til denne kameraten, jeg kjente med engang at jeg fikk veldig vondt i kroppen :/ har jeg grunn til det? noe av grunnen til det tror jeg er at jeg var utro mot min forrige eks, og er veldig redd for at dette skal hende meg. denne kameraten hennes er på en måte en venn av meg også, har gått på skole med han i noen år og hengt litt med han nå og da. jeg blir bare så utrolig sjalu og redd når hun er alene sammen med han, mens jeg må sitte her helt alene å tenke på det. trengte å få dette ut å høre hva dere synes hun har også andre ganger hatt besøk hjemme hos seg alene med andre gutter mens jeg sitter alene maaange mil unna, hun sier de bare ser på tv og snakker sammen osv, og at det ikke er noe mer, men jeg blir så sykt sjalu:( Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Du får bare holde ut. Hun må jo få være med venner. tror ikke du kan gjøre annet enn å stole på henne. Lenke til kommentar
Alfa93 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Det er vel ganske vanlig i et parforhold å ha andre venner, også av det motsatte kjønn. Du kjenner henne naturligvis bedre enn meg, men tror du egentlig du har grunn til å være bekymret? Er hun av typen som er utro eller flørter med andre mens hun er i et forhold med deg? Uansett synes jeg du skal snakke med henne om hva du føler. Hun forstår sikkert hva du mener, og kan fortelle bakgrunnen for dette, berolige deg, eller ta mer hensyn til hva du synes om det en annen gang. Jeg vil si det er naturlig å være litt engstelig og sjalu, men det er viktig å kommunisere godt med hverandre. Fortell henne hva du synes, hør på hennes synspunkter, og tenk etter om du egentlig har grunnlag for å føle som du gjør. Du sier de har drevet litt med flørting før, men hun har jo likevel valgt deg. Du sier ikke noe om hvor lenge dere har vært sammen, hvor gamle dere er e.l, men hvis forholdet er sterkt og dere begge stoler på hverandre, tror jeg dere får løst opp i det med en prat Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Du får bare holde ut. Hun må jo få være med venner. tror ikke du kan gjøre annet enn å stole på henne. jeg vet, prøver å bare holde ut men hadde vært lettere om det faktisk ikke bare var de 2 alene sammen... Lenke til kommentar
tuty-fruity Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Unnskyld men jeg tror virkelig du har en grunn ti å være sjalu! En jente og en gutt som tidligere har vært på flørten, det vil si at følelser er i bildet hvis han vennen din sa at han hadde følelser for henne, jeg har en akkurat samme situasjon med 2 av mine venner selvsagt så er jenta utro i den her situasjonen og kjæresten hennes går rundt og tror bare at hun har en "venn". Jeg vet ikke snakk med henne si at det plager deg se hvordan hun reagerer.. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Det er vel ganske vanlig i et parforhold å ha andre venner, også av det motsatte kjønn. Du kjenner henne naturligvis bedre enn meg, men tror du egentlig du har grunn til å være bekymret? Er hun av typen som er utro eller flørter med andre mens hun er i et forhold med deg? Uansett synes jeg du skal snakke med henne om hva du føler. Hun forstår sikkert hva du mener, og kan fortelle bakgrunnen for dette, berolige deg, eller ta mer hensyn til hva du synes om det en annen gang. Jeg vil si det er naturlig å være litt engstelig og sjalu, men det er viktig å kommunisere godt med hverandre. Fortell henne hva du synes, hør på hennes synspunkter, og tenk etter om du egentlig har grunnlag for å føle som du gjør. Du sier de har drevet litt med flørting før, men hun har jo likevel valgt deg. Du sier ikke noe om hvor lenge dere har vært sammen, hvor gamle dere er e.l, men hvis forholdet er sterkt og dere begge stoler på hverandre, tror jeg dere får løst opp i det med en prat takk for dine synspunkter, hjelper veldig å få høre hva andre synes hun har tidligere vært typen som flørter endel, derfor det ble slutt mellom oss for noen år siden... men virker som hun egentlig har forandret seg nå. så jeg tror ikke at det er noe å være redd for, men får så vondt i hele kroppen :/ men jeg føler også at denne kompisen vår "svikter" meg litt... siden han vet hva han har sagt til meg tidligere, og han vet at jeg fort blir sjalu! jeg er 21 hun er 18, vi har vært sammen i 7 mnd Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Litt vanskelig å få sympati når du selv sier du har vært utro.... Uansett så får du bare suck it up og være en mann, eller gjøre noe med det. Du blir bare gal av å gå og gruble på sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå