Gå til innhold

Midi-Keyboard funker ikke !

Anbefalte innlegg

Jeg har en prosonus audiobox usb og et yamaha psr 540 som jeg vill ha koblet sammen til bruk i fl(fruity loops). Jeg bruker fl 9 om det skulle ha noe å si.

Windows xp service pack 3

Nyeste prosonus driver instalert

Midi in og out er koblet til lydkortert

Jeg får ingen lyd i fl og lurer på om noen visste hva jeg kan gjøre for å fikse dette problemet? Jeg har et midi-brett(m-audio oxygen 49) som har fungert fett før.

Må jeg aktivere noe på yamaha keyboardet? Har prøvd meg litt fram men ikke fått til dette.

På lydkortet mitt så er jeg også usikker på hvilken av de 4 instillingene jeg skal velge. Tar printscreen av midi og audio oppsettet inni fl i stedet for å forklare ;)

post-189807-1258739877_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får du brukt midi-interfacet på Audiobox'en i noen andre programmer, som f.eks. Cubase, Reason eller liknende?

Har hatt en rask titt på forumet til Presonus, og det virker som det er mange som har problemer med driverne til Audiobox USB.

Tror ikke dette problemet er Windows relatert, men direkte knyttet til Audiobox'en. Jeg tror du vil komme lengere ved å poste på Presonus sitt forum i denne saken. Kan også nevne at det er en annen med ditt problem som har postet der, men dessverre har ingen svart, selv ikke ansatte hos Presonus, så det kan tyde på at det er et problem de ikke vet løsningen på.

http://forums.presonus.com/showthread.php?...t=audiobox+midi

Jeg kan ikke annet enn å ønske deg lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...