Kriz Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Skal flashe BIOS på mit Aopen AX4B, men får følgende melding opp : This program cannot be run in dos mode ! Har prøvd å boote fra både Dos oppstartsdisk og windows oppstartsdisk. Hva kan være galt ? Lenke til kommentar
XcVeon Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Prøv de andre programmene som du fikk med. Jeg antar det er flere *.exe filer der som kan kjøres fra dos-mode. Sjekk også etter evt. *.bat filer. Filen du prøvde kan bare (som du sikkert forsto) kjøres under windows... :smile: Lenke til kommentar
Kriz Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 Nei d er kun ei exe. fil og ei bin. fil !!!! Lenke til kommentar
Kriz Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 På .exe fila står d EzWinFlash Application. ( Hva er WinFlash ? ) Betyr d at jeg kan flashe BIOS i Windows :?: Høres ikke særlig trygt ut spør du meg, eller er d bare ei fil som jeg må kjøre i windows for å "pakke ut" nye filer som jeg så skal legge på ein diskett og bruke til flash-ing i DOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå